Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon

iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

• Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En del poster slettet, alle som bidrar med hjelp til piratversjoner av Vista vil få seg en warn og/eller ferie..

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Lenke til kommentar

Jeg synes det går noe fortere å surfe på nettet med vista. :)

edit: har en raptor disk med xp på.

og en vanlig satadisk med vista på. funker det og =)

bruker xp til spilling. og vista til surfing og slikt =)

Lenke til kommentar
Jeg skal dra imorgen å kjøpe meg ekte key =)

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ventet med det. Hvorfor kjøpe en ekte produktnøkkel når du bruker to operativsystemer? Hva er det Vista har som ikke XP har som er nødvendig? Er det verdt pengene? Virker Vista som det skal, hva med drivere? :)

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ventet med det. Hvorfor kjøpe en ekte produktnøkkel når du bruker to operativsystemer? Hva er det Vista har som ikke XP har som er nødvendig? Er det verdt pengene? Virker Vista som det skal, hva med drivere? :)

8084990[/snapback]

jeg vil ta windows update. derfor.

1915

Lenke til kommentar

8084990[/snapback]

Når det gjelder lovlig versjon av Vista virker den iallefall utmeket,jeg kan ikke huske å ha innstalert et nytt os som har virket så bra fra dag en,selv xp var det en del tull med, har nå innstalert 11-12 eksemplar av Vista og alt har gått greit,har heller ikke fått tilbakemelding fra noen av kundene om at de har problemer :)

Lenke til kommentar

Hei!

har et lite problem med Vista nå, så håpet at dere mer "kyndige" folk kunne hjelpe meg.

Jeg har et trådløst netverkskort (PCI) som jeg skal få installert, men problemet er at det ikke er en installer med driver filene. det er liksom bare 2 filer som følger med. En .Sys fil og en .Inf.

Hvordan er fremgangsmåten får å installere disse?

http://netgear.com/Products/Adapters/Range...ers/WPN311.aspx

(la til produktlink)

Mvh Kim :)

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg har treft på overraskende mange ting som er brekt i vista, trodde det skulle være lite fordiu det var så likt, men jeg synes nesten det har vært mer tull med det enn XP (med forbehold om at minnet kan svikte meg, er jo en stund siden jeg gikk over til XP).

AtW

Lenke til kommentar
winamp sukcs ><. mediamonkey tar flere filtyper :D

og vlc tar de meste av video. null stress

8085926[/snapback]

Helt enig. Jeg bruker WMP11 til videoavspilling. Liker den jeg.

8085950[/snapback]

winamp låser seg bare du drar over 2000 sanger i playlisten. det er dårlig det ja.

Mediamonkey FTW :dribble: <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...