Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Hva står det på Ordrestatusen deres på Moduslink sin side? Hvor man kan kontrollere bestillingen sin?

På min står det "Ordrestatus : Sertifikat kunne ikke valideres"

Er dette normalt? Eller bør jeg legge inn bestillingen på nytt?

7996194[/snapback]

På min står det:

Ordrestatus : Coa Validated. Waiting for Proof of Purchase.

Leveringsdato : TBD. Note that it typically takes 4-6 weeks after the submission of the proof of purchase for the order to be shipped.

Transportør : Standard

 

Synes det er litt merkelig at det står waiting for Proof of Purchase siden jeg sendte det inn for enart et par måneder siden.

Lenke til kommentar
Noen som har testa Windows DVD Maker? Testa å brenne ut en dvd med noe bilder her, men den ville ikke la seg spille av på noen dvd spillere i huset, foruten om på pc'n da. Trodde det var hele poenget med den funksjonen.. at man skulle kunne brenne ut film og bilder å se på tv'n via en standard dvd spiller.

7996502[/snapback]

ahhh DVD maker klikker(slutter å virke) på 3% :wallbash::wallbash::realmad:

Lenke til kommentar

Jeg har hørt mye rart om muligheter for forskjellige "stemme" funksjoner..

Som at jeg kan si "Sesam lukk deg opp" så logger jeg meg inn..

"Battlefield 2" så starter Battlefield 2 osv..

 

Hadde vært litt fiffi å fikkla litt med det, noen som vet om dette faktisk var seriøst, eller bare noe bullshit som noen kom med ?

Lenke til kommentar

Jeg skulle akkurat oppgradere min MCE til Vista home premium. Da får jeg imidlertid info om at jeg ikke kan oppgradere fordi jeg ikke har samme språk på dataen som på Vista. Hæ, begge er jo norske. Jeg får imidlertid tilbud om en ren installasjon. Kan jeg gjøre det? Jeg har jo en oppgraderingsversjon...

 

Noen som skjønner?

Lenke til kommentar
Jeg skulle akkurat oppgradere min MCE til Vista home premium. Da får jeg imidlertid info om at jeg ikke kan oppgradere fordi jeg ikke har samme språk på dataen som på Vista. Hæ, begge er jo norske. Jeg får imidlertid tilbud om en ren installasjon. Kan jeg gjøre det? Jeg har jo en oppgraderingsversjon...

 

Boot med cden, som det står fungerer ikke oppgradering pga det ikke er på samme språk.

 

edit

ok, begge er norske. Men det beste er jo clean install uansett om ikke det blir for mye knot for deg.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Jeg har hørt mye rart om muligheter for forskjellige "stemme" funksjoner..

Som at jeg kan si "Sesam lukk deg opp" så logger jeg meg inn..

"Battlefield 2" så starter Battlefield 2 osv..

 

Hadde vært litt fiffi å fikkla litt med det, noen som vet om dette faktisk var seriøst, eller bare noe bullshit som noen kom med ?

7997336[/snapback]

 

 

Dette er høyst reelt, satt i går og lekte meg med voice i vista, og er utrolig fasinerende. Er mange standardiserte kommandoer, så anbefaler å kjøre gjennom "tutorialen" som følger med, i tillegg må Vista "lære" seg hvordan du uttaler ting, men når det funker er det utrolig morsomt!

Lenke til kommentar

Jeg søkte litt i tråden for å se om jeg fant noe, men det eneste jeg fant var en annen forespørsel om det samme som jeg lurer på.

 

Noen som vet hvor det er mulig å laste ned noen andre DreamScenes enn den som følger med? Feks dette bålet jeg ser på de fleste bilder av DreamScene? Og kan noen forklare meg hvordan det er mulig å lage DreamScenes?

Lenke til kommentar
Jeg søkte litt i tråden for å se om jeg fant noe, men det eneste jeg fant var en annen forespørsel om det samme som jeg lurer på.

 

Noen som vet hvor det er mulig å laste ned noen andre DreamScenes enn den som følger med? Feks dette bålet jeg ser på de fleste bilder av DreamScene? Og kan noen forklare meg hvordan det er mulig å lage DreamScenes?

7998225[/snapback]

 

Det er kun en .wmv fil. Konverter hva som helst til wmv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...