Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon

iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

• Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen vits å fokusere på Flip-funksjonen, ta dette under Aero-grensesnittet. Uansett liker jeg ikke at folk spør om hjelp til oppgaver til skole osv. på forum. Undersøk litt selv, det lærer du mye mer av. Bare et tips ;)

7897992[/snapback]

Valgte ikke Vista bare fordi jeg måtte, men fordi jeg har lyst å lære mer om det. Samtidig er det litt mer betryggende å få hjelp fra forum, enn andre "usikre" kilder.

Har tatt med Aero-funksjonen ja, så kan legge det til under der da :yes:

Lenke til kommentar
Jeg har skjekket mange porter, og ingen virker, port 6112 var åpen før, det er den ikke nå.

Virker Soundblaster driverene til Creative på Vista?

7898560[/snapback]

Bruker beta driverne til mitt x-fi xtrememusic og det funker fett værtfall, ikke noen problemer så langt.

Lenke til kommentar

Da har det jeg fryktet skjedd.

Da pappa fikk en kontoutskrift i dag, var det ikke noen oppføring på bestilling av Vista gjennom ExpressUpgrade :(

Det forklarer en del av problemene jeg har hatt med ordren i det siste.

Så nå sitter jeg med et spørsmål.

Skal jeg gå for å bestille en studentversjon av Home Premium på Siba.no,

eller bestille ExpressUpgrade versjonen på nytt?

Det er vell akkurat samme versjon?

Fordelen med å bestille studentversjonen er vell at jeg får den mye tidligere da. Og jeg synes jeg har ventet lenge nok nå :tease:

Lenke til kommentar

Da pappa fikk en kontoutskrift i dag, var det ikke noen oppføring på bestilling av Vista gjennom ExpressUpgrade :(

Fordelen med å bestille studentversjonen er vell at jeg får den mye tidligere da. Og jeg synes jeg har ventet lenge nok nå :tease:

7899271[/snapback]

Forhold deg rolig litt til, det kan lønne seg. Har ikke blitt belastet noe hos meg heller, men det er fordi det sto på de sidene der du registrerte deg at kontoen ikke belastes før varen sendes. Så ta det pent! :) Hva står det om ordren din når du går inn på de sidene og trykker "check excisting order"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

7899271[/snapback]

Forhold deg rolig litt til, det kan lønne seg. Har ikke blitt belastet noe hos meg heller, men det er fordi det sto på de sidene der du registrerte deg at kontoen ikke belastes før varen sendes. Så ta det pent! :) Hva står det om ordren din når du går inn på de sidene og trykker "check excisting order"?

7899418[/snapback]

ja det blir ikke belastet før det sendes, ikke noen som er trekt her heller.

på min Check excisting order, står det på engelsk COA Validated, Norsk Sertifikat Validert.

COA er jo det nummeret som er under pc`en, så da er det i orden, men hva med kjøpsfakturaen på pc`en, som man må skanne inn og sende på mail, er den også validert?.

_ZERO: hva slags problemer har du hatt?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

7899271[/snapback]

7899418[/snapback]

ja det blir ikke belastet før det sendes, ikke noen som er trekt her heller.

på min Check excisting order, står det på engelsk COA Validated, Norsk Sertifikat Validert.

COA er jo det nummeret som er under pc`en, så da er det i orden, men hva med kjøpsfakturaen på pc`en, som man må skanne inn og sende på mail, er den også validert?.

_ZERO: hva slags problemer har du hatt?

7899446[/snapback]

Når jeg skal gå inn på ordren min får jeg opp en beskjed om at ordren ikke eksisterer lengre, og en link til sidene får å bestille på nytt...

Så da har jeg naturligvis trukket den konklusjonen at det har blitt en feil under bestillingene...

Lenke til kommentar
Når jeg skal gå inn på ordren min får jeg opp en beskjed om at ordren ikke eksisterer lengre, og en link til sidene får å bestille på nytt...

Så da har jeg naturligvis trukket den konklusjonen at det har blitt en feil under bestillingene...

7899520[/snapback]

Damn, ja da er det noe annet.. :( Da må man jo bestemme seg for om det er verdt 650 kr å ikke vente.

Lenke til kommentar

HAHAHA!

Dette er nesten litt flaut...

Prøvde å komme inn på ordren min igjen nå...

Og da fant jeg ut at jeg hadde skrevet feil COA nummer :blush:

Fant det riktige nummeret og kom inn på ordren :w00t:

Men jeg har forsatt litt problemer med å få tilgang til ordren på de nye ModusLink sidene... :hmm:

EDIT: Slik ser ordren min ut...

post-87995-1170952996_thumb.jpg

Endret av _Zero
Lenke til kommentar
HAHAHA!

Men jeg har forsatt litt problemer med å få tilgang til ordren på de nye ModusLink sidene... :hmm:

7899554[/snapback]

:!:

Det ser riktig ut, just slik min ser ut også. Vi får bare smøre oss med tålmodighet! :thumbup:

Lenke til kommentar
HAHAHA!

7899554[/snapback]

:!:

Det ser riktig ut, just slik min ser ut også. Vi får bare smøre oss med tålmodighet! :thumbup:

7899679[/snapback]

Ja...

Men kommer du deg inn på ordre fra denne siden?

Endret av _Zero
Lenke til kommentar

Dere som sliter med dette, -hvorfor ringer dere ikke bare til HP Norge eller hvem det er som har levert pc'n og snakker med et menneske? ;)

Lenke til kommentar

Dere som sliter med dette, -hvorfor ringer dere ikke bare til HP Norge eller hvem det er som har levert pc'n og snakker med et menneske? ;)

7899763[/snapback]

Jo...

Har sikkert funket det.

Men nå er det jo fikset da, trenger bare å vente på at det blir sendt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...