Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon

iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

• Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT:

Selv tror jeg faktisk det blir Ultimate til 1790,-! Vista HP var jo gratis med pcen + frakt, og da koster oppgradering til Ultimate 1790,- via Windows Anytime Upgrade. Det er jo en billig pris for Ultimate fårn si! :wee:

7883730[/snapback]

Vista-lisensen du har fått er vel kanskje OEM? Hvis du leser lisensen til Vista så ser du at man ved anytime upgrade kun har lov til å overføre lisensen til en ny PC hvis den lisensen man oppgraderer fra tillater dette. Dermed vil det (i allfall ifølge lisensen slik jeg forstår den) være en veldig dyr OEM-versjon av Vista Ultimate du endte opp med.

Lenke til kommentar
Kom over en ny hurtigtast.

Legg ned alle programmer og ha skrivebordet oppe. Hold inne CTRL tasten og scroll. Ikonene på skrivebordet blir mindre eller større etter ditt ønske..

7884613[/snapback]

Ahh, takk for denne. Veldig godt å vite :thumbup:

Lenke til kommentar
Fikk forresten Sibas reklameavis i posten i dag, og der har de Vista Home Premuim Academic License til 799,-. Er dette en sånn lærer-/studentutgave? Isåfall er jo det grisebillig!

7883628[/snapback]

Hva er forskjellen på en vanlig versjon av Vista og en lærer-/studentutgave?

Er det noen ting som har blitt tatt bort i studentutgaven?

Lenke til kommentar
Lei de kjedelige og irriternde snarveipilene i Vista? FxVisor er løsningen!

» http://www.frameworkx.com/frameworkx/conte...?blog=57&id=531

Genialt, gratis program!

7884855[/snapback]

Har testa dette ut selv, bruker Business utgaven, og får samme feil som bruker på websidene også bemerker. Var bra, men måtte fjernes da ikonene ble svarte

Posted by Jim W - 02/04/2007

Thanks Gus, it's 32-bit and I downloaded X86, and it work fine until I rebooted, and got all black icons, is there a fix for that??

Posted by Gus Pinto - 02/05/2007

Jim, We're working a new build that fixes this problem. Please read above a few messages from Chris. If you would like please send an email to [email protected] so we can add you to our list of beta testers. Everything is going well with tests so far, if the status confirms we will release version 1.3 by the end of this week. thanks, -Gus.

Lenke til kommentar
Fikk forresten Sibas reklameavis i posten i dag, og der har de Vista Home Premuim Academic License til 799,-. Er dette en sånn lærer-/studentutgave? Isåfall er jo det grisebillig!

7883628[/snapback]

Hva er forskjellen på en vanlig versjon av Vista og en lærer-/studentutgave?

Er det noen ting som har blitt tatt bort i studentutgaven?

7884990[/snapback]

Nei, er bare prisen som er forskjellig etter det jeg har forstått? Ellers er alt det samme.

Lenke til kommentar
Vista-lisensen du har fått er vel kanskje OEM? Hvis du leser lisensen til Vista så ser du at man ved anytime upgrade kun har lov til å overføre lisensen til en ny PC hvis den lisensen man oppgraderer fra tillater dette. Dermed vil det (i allfall ifølge lisensen slik jeg forstår den) være en veldig dyr OEM-versjon av Vista Ultimate du endte opp med.

7884496[/snapback]

Au. Dårlig ide. Fryktelig, fryktelig dårlig ide. :roll: Holder meg til Home Premium med andre ord. Sant å si så gjør jo det uansett jobben. Bare tull i mitt tilfelle å skulle ha Ultimate uansett, hadde vel trolig aldri brukt det Ultimate har å tilby framfor HP. :hmm:

Lenke til kommentar
Er det mulig å bruke fildelingsprogrammer; som LimeWire (sier ikke at jeg bruker det) i Vista?

7885501[/snapback]

Ja, bruker det selv. Men da slår Aeroen ut. Altså den blir deaktivert, Zappaz sa til meg at jeg måtte laste ned Java 6.0. men har ikke prøvd.. Men det funker, bare at aeroen forsvinner når det er i bruk. Den kommer tilbake med en gang programmet er avsluttet.

Lenke til kommentar
Er det mulig å bruke fildelingsprogrammer; som LimeWire (sier ikke at jeg bruker det) i Vista?

7885501[/snapback]

Ja, bruker det selv. Men da slår Aeroen ut. Altså den blir deaktivert, Zappaz sa til meg at jeg måtte laste ned Java 6.0. men har ikke prøvd.. Men det funker, bare at aeroen forsvinner når det er i bruk. Den kommer tilbake med en gang programmet er avsluttet.

7885552[/snapback]

Hva ville du valgt:

1. Kjør LimeWire på en data med Vista, og få alt du har lastet ned rett på maskinen

2. Kjør LimeWire på en annen data med XP, og send alt du har lastet ned over til dataen med Vista etterpå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...