Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Andreas045 Postet i dag, 20:04

  siden så mange leser tråden nå, er det kanskje lettere å få svar.

 

Er nok fordi tråden er linket fra HW.no forsiden igjen at det er så mange her plutselig :)

 

Jeg har desverre ikke noe erfaring med ditt lydkort.

7834982[/snapback]

 

hehe vet, var derfor jeg spurte, siden flere leser tråden. Men kommer vel noen drivere snart for jeg håpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lastes ned via Windows Update ja, ble lagt ut en haug med språkpakker i går kveld :)

7833747[/snapback]

Har Vista Business, men dukker ikke opp noen nye oppgraderinger på windows update som jeg finner i kontrollpanelet?

Hvor er det jeg finner disse språkpakkene?

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Jeg har lastet ned filen. Hva skal jeg gjøre med den?

- Da har du to valg. Du kan enten 1) brenne ut ISO-filen med et brenneprogram som støtter det (Nero, UltraISO m.fler), eller 2) mounte filen med f.eks Daemon Tools.

5306736[/snapback]

Er dette kun for de som laster ned bin/cue eller ISO-filen fra fildelingsnettverk o.l., eller får man lastet ned ISO fra Microsoft for 30 dager prøveversion?

 

Jeg har nemlig lyst til å teste Vista (jmf. 30 dagers registeringfrist), men har ikke lyst å laste ned Vista fra ulumske fildelingsnettverk av flere grunner.

Lenke til kommentar
kan jeg bruke min win xp home sp2 serial for å få vista?

7835393[/snapback]

Jada, det går så det uler.

7835513[/snapback]

Bare for å være 100% sikker her: om jeg har vista dvden, kan jeg oppgradere gratis til vista, om jeg bruker min win xp serial?

7835567[/snapback]

 

dette lurer jeg å på

Lenke til kommentar
Noe som irriterer meg ganske mye er at når jeg klikker på Vis Skrivebord knappen, så forsvinner sidebar også.. Er det noen måte og fikse det på?

7835304[/snapback]

 

Lurer på samme ting selv. Fant en løsning, men den funka dårlig. Det som skjedde var at man måtte trykke på show desktop knappen 2 ganger, for å komme seg til desktop.

 

Noen som har funnet en måte å fikse dette på?

Lenke til kommentar
Noe som irriterer meg ganske mye er at når jeg klikker på Vis Skrivebord knappen, så forsvinner sidebar også.. Er det noen måte og fikse det på?

7835304[/snapback]

 

Lurer på samme ting selv. Fant en løsning, men den funka dårlig. Det som skjedde var at man måtte trykke på show desktop knappen 2 ganger, for å komme seg til desktop.

 

Noen som har funnet en måte å fikse dette på?

7835633[/snapback]

 

Noe som irriterer meg ganske mye er at når jeg klikker på Vis Skrivebord knappen, så forsvinner sidebar også.. Er det noen måte og fikse det på?

 

Dette løses enkelt ved å høyreklikke i sidepanelet og velge Egenskaper. Der kan du sete en hake ved Sidepanel alltid øverst

7835598[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...