Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det vet jeg ikke nei. Men partisjonsbehandleren har tydeligvis blitt oppgradert siden XP så det kan være muligheter for at det går. Men på bildet til Mauro så ser jeg ingen "Copy partition" blandt valgene.

 

Hvis det går så er det nok snakk om en metode som kopierer en partisjon (f.eks fra harddisk 1 til Raid0 på harddisk 2 og harddisk 3) og ikke en metode som oppgraderer systempartisjonen fra ikke Raid til Raid. F.eks fra vanlig harddisk 1 til Raid0 på harddisk 1 og harddisk 2.

7831373[/snapback]

 

Ok. Den er grei. Forventa egentlig ikke at det gikk heller..takk for infoen

Lenke til kommentar
Skulle ikke G80 driverne være ferdig til lansering? kommer ikke inn på nvidias hjemmeside..

7831434[/snapback]

Jeg tror de er hacket eller har alvorlige serverproblemer. Får bare opp en stygg feilmelding jeg også.

 

Driverene er uansett her:

Forceware 100.54 - 32 bit - laptopvideo2go.com

Forceware 100.54 - 64 bit - laptopvideo2go.com

 

De er ikke grundig testet ennå av MS og dermed ikke WHQL-godkjent, men de duger sikkert likevel.

Lenke til kommentar
Jeg har tre spørsmål angående Vista:

 

Hvilket antivirus bør jeg gå for? Er Nod 32 greit å bruke videre?

 

Hvordan blir jeg kvitt alle disse advarslene hver eneste gang jeg skal starte et program?

 

Holder Vista sin egen brannmur, eller bør jeg gå for en annen løsning?

7831474[/snapback]

 

 

Nod32 fungerer glimrende, vista sin brannmur holder sammen med Nod32 sin. Advarslene blir du kvitt inne på user accounts noe sted, husker ikke helt nøyaktig hvor akk nå..

Lenke til kommentar
Skulle ikke G80 driverne være ferdig til lansering? kommer ikke inn på nvidias hjemmeside..

7831434[/snapback]

Jeg tror de er hacket eller har alvorlige serverproblemer. Får bare opp en stygg feilmelding jeg også.

 

Driverene er uansett her:

Forceware 100.54 - 32 bit - laptopvideo2go.com

Forceware 100.54 - 64 bit - laptopvideo2go.com

 

De er ikke grundig testet ennå av MS og dermed ikke WHQL-godkjent, men de duger sikkert likevel.

7831488[/snapback]

 

jepp har den..men skjermen ble helt svart når den drev og instalerte, og så kom det opp "mode not supported". Sånn var det lenge + mange lyder fra pcen..så lurerer litt på om jeg instalerte dem ordentlig.. :hmm:

 

 

en annenting: les denne artikkelen som kom ut i dag.. merk dere : Microsoft sier selv at du minimum trenger et Direct X 9-kompatibelt kort (10-kortene har ikke kommet ennå) med 64 MB video-RAM.. 10 kortene har ikke kommet ut? WTF? er ikke itavisen helt oppdatert eller?

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
en annenting: les denne artikkelen som kom ut i dag.. merk dere : Microsoft sier selv at du minimum trenger et Direct X 9-kompatibelt kort (10-kortene har ikke kommet ennå) med 64 MB video-RAM.. 10 kortene har ikke kommet ut? WTF? er ikke itavisen helt oppdatert eller?

7831569[/snapback]

Det ser ikke helt oppdatert ut nei. Jeg kjører (enn så lenge) Vista på en bærbar med DirectX 7 skjermkort og 32MB delt systemminne.

Lenke til kommentar
Noen her som har fått Ulitmate Extras?

7831877[/snapback]

Jeg har Ultimate Extras. Må bare komme til en PC med bredbånd, så skal jeg laste ned en masse språkpakker =)

 

Det går ikke ann å laste de ned for så å installere de senere? Tenker på en .msi eller noe sånt. Veldig hendig med tanke på restarter og sånt.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor alt fungerer så dårlig, utrolig irriterende. Har jo innstallert alle driverne, men video hakker, alt hakker, pcen tenker sakte osv. Jeg tror jeg skal ha en god nok pc ettersom det er klistremerke på pcen med "vista capable".

 

Inspiron 9400:

Intel Core 2 CPU 2.00GHz

2056 MB RAM

256mb skjermkort

 

rate.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...