Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For alle som ønsker å teste Vista, bør en sjekke hw først. Vista funker IKKE på ASUS hovedkort med SLI/CrossFire enda. (i alle fall ikke build 5342)

 

Wendy@Microsoft (betanews.microsoft.com) har antydet at den build som kommer ut, er nyere enn 5361. Tiden vil vise. Jeg har i allefall klartgjort min test pc til neste build.

 

Så langt har testingen vært mer frustrasjon enn glede. Driverkvaliteten er såpass dårlig at den kan ikke brukes til vanlige ting.

 

Den beste måten for vanlige folk å bli betatestere på er å registrere seg på connect.microsoft.com.

5923145[/snapback]

[/quote

Endret av nosto
Lenke til kommentar
Gidder du å si ifra om de klarer å fikse det eller?

5935443[/snapback]

De har fisket det for min del. Etter jeg har installert driverne, som siden 5308 har installert seg automatisk, skal problemet forsvinne.

 

Hvilket grafikkort har du?

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Jojo, har jo vært der, men fungerer de like greit til 5342 osv? Ettersom kun 5308 dukker opp blir jeg litt tilbakeholden nemlig :)

5935525[/snapback]

Ettersom 5342 kun var en "refresh" med bugfiksing og litt, så tror jeg den vil fungere helt fint! :)

5935593[/snapback]

 

Ikke på Crossfire kort. Men der funker ingen ting nå. Det eneste kiiipe nå er at jeg manler tomme dvd plater til å svi ut neste build :( Det har gått hardt utover dvd platene her i det siste.

 

Jeg tror at neste build er 5366... 5361 var det bare begrenset distribusjon på. Vi får se. Det eneste det er mye av nå på betanews er rykter, og diskusjon om hvem som bor hvor langt unna microsofts hovedkvatert. hehe..

 

Jeg lurer på om dere kjenner til noen Antivirus produkter som støtter Vista i 64 eller 32 bit modus?

Endret av frodeste
Lenke til kommentar
Anbefaler deg å ta en titt i denne tråden hos MSDN.

5936820[/snapback]

Takker. Denne tråden likner en del som jeg har lest på betanews.microsoft.com.

 

Jeg har lest om at Trend Micro ikke har startet utviklingen av AV til vista... skremmende.

 

Vi nærmer oss public beta 2 uten antivirus på plass i den skala som det burde være. Jeg skal i allefall teste dette ved neste build, som burde være klar nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...