Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller student på en IT-høyskole.

7746809[/snapback]

 

Jepp, det stemmer. Er selv det, har nettopp lastet ned fil som heter en_windows_vista_x86_dvd_X12-34293.iso via MSDN. Tok meg ca 2,5 timer på 4200/640 linje. Via avtalen nå har jeg kun fått key til Windows Vista Business DVD på enten 5 cder eller 1 DVD. Flere 2007 produkter er også lagt ut i dag for nedlastning.

Lenke til kommentar

Jeg gadd ikke å vente på Ultimate Extras (er med i en slags testsyklus), så jeg installerte heller norsk versjon av Vista.

 

Windows Meeting Space oversettes med Windows Møteplass. Noe som får meg til å assosiere med et felt brukt ved smale bilveier.

 

Hvorfor ikke bare Windows Møterom? Det er jo det programvaren er for. Et virtuelt møte, med deling av filer og tanker og arbeid. Arghh...

Lenke til kommentar
Jeg gadd ikke å vente på Ultimate Extras (er med i en slags testsyklus), så jeg installerte heller norsk versjon av Vista.

 

Windows Meeting Space oversettes med Windows Møteplass. Noe som får meg til å assosiere med et felt brukt ved smale bilveier.

 

Hvorfor ikke bare Windows Møterom? Det er jo det programvaren er for. Et virtuelt møte, med deling av filer og tanker og arbeid. Arghh...

7747124[/snapback]

Hvorfor tror du jeg holder meg til engelsk :)

Lenke til kommentar
Jeg gadd ikke å vente på Ultimate Extras (er med i en slags testsyklus), så jeg installerte heller norsk versjon av Vista.

 

Windows Meeting Space oversettes med Windows Møteplass. Noe som får meg til å assosiere med et felt brukt ved smale bilveier.

 

Hvorfor ikke bare Windows Møterom? Det er jo det programvaren er for. Et virtuelt møte, med deling av filer og tanker og arbeid. Arghh...

7747124[/snapback]

Hvorfor tror du jeg holder meg til engelsk :)

7747240[/snapback]

Aner ikke. Det ser nå ut som du skriver og skjønner norsk bra. ;)

 

Enig med Dell_9200 at oversettelsen kunne vært bedre. Det gjelder forsåvidt ikke bare Vista eller Microsoft. Akam hadde nylig en artikkel om dårlig oversettelse.

Lenke til kommentar
Forsøkt Profile - Performance on demand?

 

Prøv å sette på Use Throttling.

 

Edit: Forsøkte selv nå, og det ser ut til å fungere fint med throttling.

7746133[/snapback]

Hmm, når jeg har aktivert CnQ i BIOS, blir CPUen klokket ned til 7.0x multiplier, og den rikker seg ikke derifra...

 

Throttelig er skravert ut hos meg :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ultimate er foreksempel den eneste som tillater sikkerhetskopiering av installasjons DVDen, Ultimate shippes og med Media Center!!

 

Betyr det at jeg må ha Ultimate for å kunne bruke et program som f.eks. nLite for å lage en installasjons-DVD med drivere og alt sånt?

For når man bygger selv er det jo ganske tungvindt å legge inn alle driverne på nytt hver gang man formaterer.

 

Oj, men så var det jo det med Vista at de fleste drivere følger med i Vista, eller lastes ned når du installerer Vista eller hva det er. Kanskje det ikke er noe vits likevel da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...