Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Hvor ligger det ute? Det vil jo også komme som Ultimate Extras, og  det er nok den metoden  jeg vil benytte meg av.

7720425[/snapback]

 

 

Var en artikkel på dinside.no eller digi.no tror jeg hvor de sa at den norske versjonen av vista er lagt ut for medlemmer av msdn eller noe.

 

Edit: http://www.dinside.no/php/art.php?id=363593

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer nok til å kjøpe meg Ultimate.

Når det gjelder operativsystemet så synes jeg det er greit å ha originalt.

Selvom jeg uten problemer kan laste det ned, men prisen er ikke så ille hvor du deler prisen på hvor mange timer du kommer til å bruke det.

7720655[/snapback]

 

Ehhh...du er den første jeg har møtt på som faktisk deler brukstiden på hvor mye et program kostet? hehe. stå på! :dribble:

Lenke til kommentar

Hver gang jeg går inn i en mappe med enkelte video filer får jeg opp advarsel på advarsel som ser slik ut:

 

Windows Host Process Rundll32

31411.jpeg

http://bildr.no/image/31411.jpeg

 

Det kommer i haugevis så lenge jeg oppholder meg i mappa.

 

Jeg har k-lite kodecs, vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre?

Går meg fulstendig på nervene når jeg skal se på noe.

 

Mvh

Alex.

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

@TheMoonMan: Bilde ditt var svært lite.. hadde vært fint om du kunne lagt ut en større versjon.

 

Et lite spørsmål, Windows Defender, er dette microsoft sitt verktøy for fjerning av spyware? er det mulig å "slå den av" slik at jeg f.eks kan ta i bruk andre spyware fjernings programmer?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Ok, det var litt større istad, hehe.

 

Her!

 

http://img353.imageshack.us/img353/7946/yeaaahjb6.jpg

 

Det holder med f.eks å bare gå inn i mappa der jeg har musikkvideo, så kommer den beskjeden på løpende bånd. masse av den....

7721508[/snapback]

 

 

 

Har ikke peiling på hva det kan komme av, men hadde jeg vært deg så ville jeg prøvd å avinstallere k-lite codec pakken og se om det gjør noe forskjell, hvis det ikke er til for mye bry. Forhåpentligvis så har kansje noen andre her inne litt mer erfaring og vet nøyaktig hva du kan gjøre.

Håper du får orden på problemet!

Lenke til kommentar
Den rss viewer'n i vista sin sidebar, som følger med, hvordan adder jeg andre feed's til den? som f.eks hardware sin rss?

7721730[/snapback]

 

Du surfer til hw.no med IE, legger RSS-feed'en til Favorites. Deretter drar du RSS-gadget'en ut på skrivebordet, trykker på skiftenøkkelen for å komme til Options og velger hvilken feed som skal vises i nedtrekks-menyen.

Lenke til kommentar
Den rss viewer'n i vista sin sidebar, som følger med, hvordan adder jeg andre feed's til den? som f.eks hardware sin rss?

7721730[/snapback]

 

Du surfer til hw.no med IE, legger RSS-feed'en til Favorites. Deretter drar du RSS-gadget'en ut på skrivebordet, trykker på skiftenøkkelen for å komme til Options og velger hvilken feed som skal vises i nedtrekks-menyen.

7721815[/snapback]

 

 

Så tungvindt, så jeg kan ikke bruke firefox? og det finnes ikke en innebygd funksjon hvor jeg bare kan legge til adressen?

Lenke til kommentar

Nitrius, Nope, ingen annen måte. Fryktelig tungvindt ja, bruker RSS feed i Opera i stedet. Sidebar er slått av =)

 

___

 

Lite problem jeg har.

 

Jeg har delt internett tilkoblingen min til nettverket. Hvis jeg er koblet på internett og starter Media Center Extender på Xbox 360en min, kobler internett seg ut.

Kobler jeg på etter at jeg har startet Media Centeret skjer det ingen verdens ting =/

 

Noen som kan hjelpe, eller hvor jeg eventuelt kan sende en bug rapport til MS? Var jo en link til det på skrivebordet før.

Lenke til kommentar
Kommer nok til å kjøpe meg Ultimate.

Når det gjelder operativsystemet så synes jeg det er greit å ha originalt.

Selvom jeg uten problemer kan laste det ned, men prisen er ikke så ille hvor du deler prisen på hvor mange timer du kommer til å bruke det.

7720655[/snapback]

 

Ehhh...du er den første jeg har møtt på som faktisk deler brukstiden på hvor mye et program kostet? hehe. stå på! :dribble:

7720732[/snapback]

Hehe, mange klager og syter at det er så dyrt, men når man kjøper Ultimate for 5.000 kr. f.eks. og bruker det så mye som meg så kommer timesprisen på sikkert noen få øre, hvis ikke 0,0001 øre. :p

Litt kjedelig hvis operativsystemet går til helvete, for vær sikker på du da må formatere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...