Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

My Computer ble plutselig "uryddig" her en dag. De strekene som delte opp mellom harddisker, DVD-rom og removable storage ble borte. Hvor kan jeg aktivere dette igjen ?

Nå er jeg ikke i Vista, men ser ut som at ''Show in Groups'' ikke er aktivert.

Åpne ''My Computer'', høyreklikk i bakgrunnen, før musen over ''Arrange Icons By'', trykk på ''Show in Groups''. Som sagt, er ikke i Vista, men er nok det samme der også. :)

 

Nitrius: Minimumskravet er DirectX 9.0. Har bærbaren din 512Mb RAM, så vil Vista automatisk slå av Windows SideBar og Aero Glass. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå ble jeg forbannet. Riktig forbannet. Har et RAID1-sett på 200GB på en onboard Via VT8237 controller, og installasjonsprogrammet påstår at det ikke finner en egnet disk til å installere Vista på, selv etter at jeg har gitt installasjonsprogrammet nye drivere. Installasjonsprogrammet ser diskene. Hva søren kan være galt?

Lenke til kommentar

Må si jeg liker Vista veldig godt.

Kjører 64 bits versjonen av Vista Ultimate på min bærbare hp nc8430 akkurat nå og alt har godt smurt forløpig. Syns også at alt går mye fortere enn hva xp gjør, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men det bare føles slik.

 

Blir vel værre når jeg skal prøve å få inn litt programvare som jeg bruker etterhvert men vi får se. Første intrykket er værtfall bra.

 

Mass Storage Device, ifølge device manager så fant ikke vista noen driver for den, noen som har peiling på evt. hvor jeg kan finne det? eller er det normalt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...