Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Over til noe helt annet.

 

CES begynner nå snart, på mandag tror jeg, og dette vil nok regnes ganske mye som Microsoft sin messe. Vi som bruker Vista vil ha mye å glede oss til. Blant annet vil mange enheter som støtter Windows SideShow bli vist. I bloggen min har jeg sett på en fjernkontroll som kan kommunisere via denne teknologien og samtidig ha en potensiell rekkevidde på 100 meter.

 

Hva tror/håper dere blir vist på CES i år?

 

Edit: Fikset link

7659718[/snapback]

Laber mottakelse.

 

Bill Gates åpner Microsoft sin del klokken 6.30 PM Pacific Time. Noen som vet når det er i Norge?

 

Streamingskanal;

 

http://metahost.origindigital.com/microsof...0070107_500.asx

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Over til noe helt annet.

 

CES begynner nå snart, på mandag tror jeg, og dette vil nok regnes ganske mye som Microsoft sin messe. Vi som bruker Vista vil ha mye å glede oss til. Blant annet vil mange enheter som støtter Windows SideShow bli vist. I bloggen min har jeg sett på en fjernkontroll som kan kommunisere via denne teknologien og samtidig ha en potensiell rekkevidde på 100 meter.

 

Hva tror/håper dere blir vist på CES i år?

 

Edit: Fikset link

7659718[/snapback]

Laber mottakelse.

 

Bill Gates åpner Microsoft sin del klokken 6.30 PM Pacific Time. Noen som vet når det er i Norge?

 

Streamingskanal;

 

http://metahost.origindigital.com/microsof...0070107_500.asx

7668083[/snapback]

 

Legg på 9 timer på den tida så for du den norske tiden:)

Endret av adilr82
Lenke til kommentar

Er den enedlige prisen på Vista Ultima 5000kr?. Noen som har funnet prisen på en oppgradering.

 

Og hva er regler for oppgraderingen?, jeg har en gyldig xp nøkkel nå som jeg fikk den gangen jeg studerte. Men da er det helt sikkert en sperre for den versjonen ikke sant?.

 

Kan jo kjøpe et helt nytt intel system med beste hovedkort+cpu+ram for den prisen så mistet litt lysten :blush: .

Lenke til kommentar
Er den enedlige prisen på Vista Ultima 5000kr?. Noen som har funnet prisen på en oppgradering.

 

Og hva er regler for oppgraderingen?, jeg har en gyldig xp nøkkel nå som jeg fikk den gangen jeg studerte. Men da er det helt sikkert en sperre for den versjonen ikke sant?.

 

Kan jo kjøpe et helt nytt intel system med beste hovedkort+cpu+ram for den prisen så mistet litt lysten  :blush: .

7668945[/snapback]

Med slike priser bør man kanskje vurdere om man trenger Ultimate, og hvis det er tilfelle kanskje gå for en OEM versjon. De aller fleste hjemmebrukere vil klare seg godt med Home Premium IMHO.

 

Jeg vet ikke helt hva som kreves for å bruke oppgradering på Vista, men tidligere var det nok å ha en CD med rett OS for hånden.

Lenke til kommentar

Err, har tatt ut RC1 nå(tok for stor plass), men det irriterer meg at jeg fortsatt får forespørsel om jeg vil starte vista ved oppstart(Får opp en liste med "Eldre versjon av windows" og to med "Microsoft Windows Vista"(Hadde 5536 elns før det som og ligger der).

 

Help!

Lenke til kommentar
Err, har tatt ut RC1 nå(tok for stor plass), men det irriterer meg at jeg fortsatt får forespørsel om jeg vil starte vista ved oppstart(Får opp en liste med "Eldre versjon av windows" og to med "Microsoft Windows Vista"(Hadde 5536 elns før det som og ligger der).

 

Help!

7672153[/snapback]

Du kan fjerne den med VistaBootPro. Sjekk førsteposten, står rett over spoilerne.

 

Edit: Nederst i FAQ-en.

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...