Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon

iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

• Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elendig kvalitet? Det er da vitterlig fargebruken og kontrastene i fargebruken på bilder som avgjør størrelsen på bildefilen. Disse bildene skal være slik. De skal være litt som marshmellows.
Syns i hvertfall de skulle ha sett mye bedre ut enn de gjør. Nå jeg resiza de i PS. ble overgangene veldig oppstykket. Så ikke bra ut.
Lenke til kommentar
Takk for linken!  :D  Men åssen installerer jeg disse filene da?
Installation Notes

* This driver does not include an Installshield. You must use the INF installation to install this driver by going to the Windows device manager and manually updating the graphics driver.

* Windows may default to 16bpp color after the driver install and disable the Desktop Window Manager (DWM). To work around this issue set the color to 32bpp and reboot the PC.

Lenke til kommentar
Syns i hvertfall de skulle ha sett mye bedre ut enn de gjør. Nå jeg resiza de i PS. ble overgangene veldig oppstykket. Så ikke bra ut.

5705869[/snapback]

Nå skal dette ikke egentlig være en bildebakgrunn, det skal være rendret bakgrunnsgrafikk.

Hvilken størrelse resiza du de til?

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Vet ikke om dette har blit tatt opp før men vet noen av dere hva som vil være forandret i Vista i henhold til piratkopiering. Eller vil det bli like enkelt som xp?  (jeg har ikke piratkopi altså :p)

5706924[/snapback]

Lurer på det samme. Men , jeg er helt sikker på at Microsoft har gjort det vanskeligere enn xp. Ikke at det vil hindre noen men...

noen som har peiling på hvor mye vista home edition kommer til å koste?

Lenke til kommentar

Noen som vet om en driver til Vista Beta 2, Built 5308. Til et Realtek AC97 onboard lydkort. Har prøvd både XP og Vista Beta 1 nForce 3 driverne, men lyden hakker litt, så jeg trur ikke den er helt stabil, for sånn var den ikke i XP...

Takk!

Endret av benbeni
Lenke til kommentar
Noen som vet om en driver til Vista Beta 2, Built 5308. Til et Realtek AC97 onboard lydkort. Har prøvd både XP og Vista Beta 1 nForce 3 driverne, men lyden hakker litt, så jeg trur ikke den er helt stabil, for sånn var den ikke i XP...

Takk!

5710313[/snapback]

Lyd-delen i Vista er visst ikke helt ferdig. Lyden hakker litt hos meg og, men det er ikke noe jeg bryr meg om.

Lenke til kommentar

Takk!

5710313[/snapback]

Lyd-delen i Vista er visst ikke helt ferdig. Lyden hakker litt hos meg og, men det er ikke noe jeg bryr meg om.

5710439[/snapback]

Ok. Daså

Lenke til kommentar

Vil bringe inn en debatt om designet i Vista. Aero-temaet er, etter min smak, veldig velsmakende. Jeg vil dog at MS skal ha en mer aktiv rolle i skinning av temaer.

Ved å lage et feedback-senter med mulighet for å levere fra seg sine egenlagde temaer slik at Windows kan signere dem og legge dem ut offentlig. Det tror jeg vil gjøre Vista mer attraktiv. Alle liker ikke Aero, og jeg tviler ikke et sekund på at om noen fikk sjansen, så kunne de lagd like attraktiv temaer som MS. Kanskje til og med bedre...

Lenke til kommentar
Hmm, Vistaen min er så ufattelig treg. kan ta opptil 2 min å åpne en mappe, programmer går greit. Men når jeg åpner mapper stopper alt opp. Har en FX-55 CPU, 2 GB ram nå. Burde ikke det holde?

5711237[/snapback]

Håper og tror dette er fordi dette er en beta versjon , jeg har opplevd det samme ,og har tilsvarende maskinvare som deg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...