Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

God jul dere :)

Lenke til kommentar
Microsoft lager et produkt, synes dere det er etisk å stjele det på den måten?? Nå er det jul og greier!

7565688[/snapback]

Jul er det ja, men da skal man gi bort gaver og være glad =)

 

Jeg ser på det som at Microsoft ga meg Vista i julegave, men at den var litt ødelagt jeg :whistle:

Og som den Mr. Fix-iten jeg er, fikset jeg det.

 

 

Nok om det.

 

Jeg sliter med at internett oppkobligen min som jeg har delt, kobler seg ut når jeg starter Media Center på Xbox 360en min :dontgetit: Why?

Lenke til kommentar
Jeg har en partisjon med vista og en med xp. Nå vil jeg bare bruke vista, men hvordan skal jeg få formatert xp partisjonen? jeg får det ikke til under "Disk Managament"

7567595[/snapback]

Hadde vært fint å få svar her :) trenger sårt plassen

7571440[/snapback]

 

 

Ditt problem er sikkert at bootloader/startup/system ligger på partisjonen hvor du har XP .

Vista vil da ikke tillate deg å formattere denne da dens egne system/boot ligger på den partisjonen.

 

Reinstaller ... ville jeg gjort - med disk oppsett slik du skal ha det forberedt

eller lag det under install vha vista installerens partisjons verktøy.

Lenke til kommentar
Jeg har en partisjon med vista og en med xp. Nå vil jeg bare bruke vista, men hvordan skal jeg få formatert xp partisjonen? jeg får det ikke til under "Disk Managament"

7567595[/snapback]

Hadde vært fint å få svar her :) trenger sårt plassen

7571440[/snapback]

Det burde vel gå å bare formatere den fra Vista, f.eks. ved å høyreklikke og velge formater. Evt. slette partisjonen ved hjelp av det samme programmet du brukte for å opprette den... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...