Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon

iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

• Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70

Anbefalte innlegg

Jeg har et Asus hovedkort med amd prosessor,men får ikke installert Vista , jeg kommer ett stykke ut i instalasjonen , etter at serial koden er installert , der få opp disk partisjonene mine , men kommer ikke videre fordi visa kommer opp med en melding om "ukjent image file size" eller noe i den dur.jeg får ikke valgt neste uansett hvilken partisjon jeg velger  :ermm:

Du bruker serialkey for Windows Longhorn server, bruk key for Windows Vista så går det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men jeg har litt problem me innstalleringa av daemon tools. jeg starter innstalleringa åsså kommer det at jeg må restarte maskina. men når jeg har restarta maskina begynner innstallasjonen på nytt igjen å jeg må restarte maskina. vet noen hvordan jeg kan innstallere daemon tool uten at dette skjer?

5702278[/snapback]

Du må kjøre installasjonsfila med administratorprivileger. Jeg fikk bluescreen når driveren ble installert.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke til å installere programmer, f.eks messenger 8.0, jeg er Admin. Er et rart merke på alle installasjons program ikoner..

Det ikonet betyr at programmet må installeres med administratorprivilegier.

I Vista er det ikke nok å være logget på som administrator, du må gi installasjonsprogrammet administratorprivilegier. Dette gjør du ved å høyreklikke på fila og velge "run as administrator".

Lenke til kommentar

Er misunnelig på dere som kan teste Vista nå :cry: Selv har jeg "smurt meg med tålmodighet" og venter spent på om det kommer en CPP-utgave (Customer Preview Program) i april :dribble:

Men jeg får trøste meg med Paul Thurrotts Supersite for Windows. Han har kommet hjem fra ferie og endelig begynt på sin gjennomgang av build 5308. Med masse bilder!

vista_5308_promo.jpg vista_5308_shots_promo.jpg

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har hatt Vista en dag nå. Men det går noen ganger veldig treigt, og når jeg ser på filmer så hakker/lagger de veldig. Har prøvd å lukke alle programmer men det hjelper ikke! Specs på min PC:

CPU: AMD Sempron 3000+ 64bit

Grafikk: GeForce FX 5500 128mb

Minne: 512mb TwinMos PC3200

Vet at dette ikke er noe SUPER pc men det virket perfekt i XP, er det sånn pga. det er Vista BETA?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...