Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Storet Postet i dag, 12:34

Jeg kjører min K800i med vista uten problemer. gå til denne siden http://www.fjsoft.at/en/ trykk på download å last ned MyPhoneExplorer. Installer denne å det skal gå lett! Jeg laster opp musikk til mobilen. Skriver melding med pcen å sender de via mobilen, leser meldinger på pcen.. I grunn det meste. Det er på norsk!

Dæven steike!

Og jeg som har holdt på og styre masse med editering av MSI innstaller ++ for å få SE pc-suite til å fungere med Vista. Fungerer nå, men dette du kom trekkende med her var jo ti ganger bedre (og ganske nøyaktig ti ganger mindre i størrelse også ifht SE driten) Får sendt/lest mld, sync mot Outlook 2003, ringt, ladet og alt mulig annet med K610i og Vista 5744 (Office 2003)

Takk for veldig bra tips :thumbup:

 

Kjøpte forresten en ny billig 1GB minnepinne i dag, men den vil ikke Vista ha som "Ready Boost" device. Min gamle TwinMos på 256MB fungerer derimot fint også som Ready Boost. Så er tydelig at nytt ikke alltid er best til dette formålet.

Lenke til kommentar
Ikke så veldig on-topic, men jeg har altså byttet avatar :p

 

Hva synes dere?

7383775[/snapback]

stilig, men du skulle hatt et ubuntu merke isteden for office... det gir mer ying yang følelse :)

7385536[/snapback]

 

Jeg synes min er kulere, for den viser hvordan jeg stort sett ser ut i spill online. <liggende rett ut på bakken ... død!> :!:

 

Red. sorry for off-topic. Ferdig nå. Ta gjerne og slett denne posten.

Endret av Sti9nsky
Lenke til kommentar
Jeg har ikke laget den selv, men hadde ikke hatt vansker med å gjøre det. Hentet den fra denne siden;

 

Link

 

Som faktisk gir gratis Vista Business og Office 2007 Professional til de som laster ned noen videoer og bor i USA.

 

 

JEG VIL HA OFFICE :@

 

7385581[/snapback]

Det finnes tjeneste som lager en adresse for deg i Statene, sånn at du kan bruke slike tjenester =)

 

Husker ikke hva den heter da, men ta å spør en plass i forumet :hmm:

Lenke til kommentar
pessimisten Postet i dag, 18:02

  QUOTE(tu30r6 @ 29/11-2006 : 17:57)

Endelig sitter jeg med Windows Vista!

Herlig brukergrensesnitt

 

Men er det bare meg, eller er ikke Vista så rask som jeg hadde håpet på?

 

 

 

 

 

det er bare deg 

Nja, var ærlig talt ikke så imponert over farten selv i starten på min laptop, men jeg må si at det virker som den sinnsyke minnebruken avstedkommer noe positivt etter litt tids bruk, for den har rett og slett blitt raskere enn før.

Dette har vært noe av grunnen til at jeg egentlig bare har testet versjonene fra Beta, også gått tilbake til XP på den maskinen pga treghet. Men nå har jeg brukt 5744 fast siden den kom, og syns ytelsen er veldig bra nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...