Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

JimRamse Postet i dag, 15:26

  Noen som har ett greit program å overføre musikk til IPOD fra her i Vista? Har prøvd med Itunes. Får innstallert det, men når jeg starter det så står det bare:

Bruker ikke Itunes/Ipod så bare et forslag; hvis problemet bare er den mappen feilmeldingen nevner, og forslaget til Trygveaa ikke hjelper, kan du kanskje forsøke å lage en XP liknende mappestruktur før du innstallerer Itunes og slenge på roten av C: (altså; "C:\Documents and Settings\"ditt brukernavn"\Mine dokumenter\Min musikk"). Aner ikke om det går, men kanskje Itunes får mappa si og blir fornøyd da..? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har ett greit program å overføre musikk til IPOD fra her i Vista? Har prøvd med Itunes. Får innstallert det, men når jeg starter det så står det bare:

7377179[/snapback]

Jeg fikk akkurat samme feilmelding i XP en gang. Opprettet en tråd om det her, du kan jo se der og se om noe av det jeg prøvde hjelper. ;)

 

I mitt tilfelle endte det med at jeg måtte opprette brukerkontoen på nytt.

Lenke til kommentar
Installerte xp igjen jeg.

 

Men min erfaring med vista var VELDIG positiv. Eneste negative jeg har å si om vista selv er Defragmentasjon, som nå er blitt totalt verdiløs for min del. ( går ikke an å velge disker, se progress )

 

Grunnen til at jeg gikk tilbake var for det meste Creative sine drivere, som kun ga stereo lyd. Pluss Norton ghost som ikke funka. Heller ikke min k800i kunne kobles til, men alt dette blir fiksa innen noen månder tipper jeg. Maks 1/2 år.

 

 

7378104[/snapback]

 

Jeg kjører min K800i med vista uten problemer. gå til denne siden http://www.fjsoft.at/en/ trykk på download å last ned MyPhoneExplorer. Installer denne å det skal gå lett! Jeg laster opp musikk til mobilen. Skriver melding med pcen å sender de via mobilen, leser meldinger på pcen.. I grunn det meste. Det er på norsk!

post-31164-1164748029_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Realtek kom med sine første AC 97 audio drivere som ikke er beta i dag. Jeg har hatt problemer med alle de tidligere, men denne ser ut som funker bra. Tenkte det kunne vært et godt tips til resten.

7373259[/snapback]

installerte den, nå funker ikke 5.1 :hrm:

7379919[/snapback]

 

 

Kanskje banalt svar, men har du husket å sette opp 5.1 modus i lydinnstillingene til windows og ikke bare i kontroll panelet til driveren ?

 

Det glemte jeg nemlig selv, men hadde også problem med ingen surround når jeg drev å køddet med beta driverne.

Lenke til kommentar
Realtek kom med sine første AC 97 audio drivere som ikke er beta i dag. Jeg har hatt problemer med alle de tidligere, men denne ser ut som funker bra. Tenkte det kunne vært et godt tips til resten.

7373259[/snapback]

installerte den, nå funker ikke 5.1 :hrm:

7379919[/snapback]

 

 

Kanskje banalt svar, men har du husket å sette opp 5.1 modus i lydinnstillingene til windows og ikke bare i kontroll panelet til driveren ?

 

Det glemte jeg nemlig selv, men hadde også problem med ingen surround når jeg drev å køddet med beta driverne.

7381335[/snapback]

vel, finner det ikke helt, så kan ikke si det... fant noe med noe lyd oppsett hvor man kunne teste 5.1 ++, der funka det... men ikke i itunes eller MP11

 

 

Onyx: Yay :thumbup:

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar
Installerte xp igjen jeg.

 

Men min erfaring med vista var VELDIG positiv. Eneste negative jeg har å si om vista selv er Defragmentasjon, som nå er blitt totalt verdiløs for min del. ( går ikke an å velge disker, se progress )

 

Grunnen til at jeg gikk tilbake var for det meste Creative sine drivere, som kun ga stereo lyd. Pluss Norton ghost som ikke funka. Heller ikke min k800i kunne kobles til, men alt dette blir fiksa innen noen månder tipper jeg. Maks 1/2 år.

 

 

7378104[/snapback]

 

Jeg kjører min K800i med vista uten problemer. gå til denne siden http://www.fjsoft.at/en/ trykk på download å last ned MyPhoneExplorer. Installer denne å det skal gå lett! Jeg laster opp musikk til mobilen. Skriver melding med pcen å sender de via mobilen, leser meldinger på pcen.. I grunn det meste. Det er på norsk!

7380803[/snapback]

 

Wow. Hadde jeg visst dette igår, hadde jeg kanskje ikke avinstallert vista. ( men med tanke på at ghost ikke funker ville jeg nok gjort det uansett :p )

 

Tusen takk. Skal laste ned asap :) LIker ikke bruke original-software som følger med utstyr , meget dårlig erfaring med det. ( ipod, zen, osv )

 

Jobber Symantec med å få Ghost til å funke i vista eller? Klarer meg nesten ikke uten den sikkerhetsfølelsen lenger.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jeg kjører min K800i med vista uten problemer. gå til denne siden http://www.fjsoft.at/en/ trykk på download å last ned MyPhoneExplorer. Installer denne å det skal gå lett! Jeg laster opp musikk til mobilen. Skriver melding med pcen å sender de via mobilen, leser meldinger på pcen.. I grunn det meste. Det er på norsk!

 

Takk for lenke til supert program! Var jo mye bedre enn SE sitt eget :thumbup: Kommer nok til å anbefale dette for familie og venner. Fikk dog ikke sendt melding med programmet i Vista med min W810 tilkoblet...

Endret av HappyRay
Lenke til kommentar
Realtek kom med sine første AC 97 audio drivere som ikke er beta i dag. Jeg har hatt problemer med alle de tidligere, men denne ser ut som funker bra. Tenkte det kunne vært et godt tips til resten.

7373259[/snapback]

installerte den, nå funker ikke 5.1 :hrm:

7379919[/snapback]

 

 

Kanskje banalt svar, men har du husket å sette opp 5.1 modus i lydinnstillingene til windows og ikke bare i kontroll panelet til driveren ?

 

Det glemte jeg nemlig selv, men hadde også problem med ingen surround når jeg drev å køddet med beta driverne.

7381335[/snapback]

vel, finner det ikke helt, så kan ikke si det... fant noe med noe lyd oppsett hvor man kunne teste 5.1 ++, der funka det... men ikke i itunes eller MP11

 

 

Onyx: Yay :thumbup:

7381494[/snapback]

 

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg fremdeles har store problemer selv. I foobar 2000 hakker lyden som bare det. Funker greit i Mediaplayer....sliter også med lyden i spill. Blir bare 2 kanaler.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jeg kjører min K800i med vista uten problemer. gå til denne siden http://www.fjsoft.at/en/ trykk på download å last ned MyPhoneExplorer. Installer denne å det skal gå lett! Jeg laster opp musikk til mobilen. Skriver melding med pcen å sender de via mobilen, leser meldinger på pcen.. I grunn det meste. Det er på norsk!

 

Takk for lenke til supert program! Var jo mye bedre enn SE sitt eget  :thumbup:  Kommer nok til å anbefale dette for familie og venner. Fikk dog ikke sendt melding med programmet i Vista med min W810 tilkoblet...

7382688[/snapback]

 

 

MyPhoneExplorer is designed for SonyEricsson K700,K750,W800 - but it works with every SonyEricsson-phone exept the symbian-based phones (P-series, M600)

 

Med K800i fungerte det iallefall å sende å motta meldinger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...