Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På RTM utgaven så klarer faktisk WMP11 i Vista og finne rette drivere til AVI filmer..Det hadde/har media player i xp store problemer med til tider...

 

hm.. flere enn meg med bærbar som opplever dårligere batteritid med vista? skal det være sånn?

 

Det er et kjent fenomen at Vista sliter ut batteri kapasiteten i bærbare maskiner...

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
hm.. flere enn meg med bærbar som opplever dårligere batteritid med vista? skal det være sånn?

7319699[/snapback]

Jess, du er ikke den eneste..

Etter at jeg installerte ATi sine egne drivere, og satte på Powersave når jeg kjørte på batteri, har jeg nå ca. 1.3 timer med batterilevetid.. Før hadde jeg nærmere 2.7 timer..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Jess, du er ikke den eneste..

Etter at jeg installerte ATi sine egne drivere, og satte på Powersave når jeg kjørte på batteri, har jeg nå ca. 1.3 timer med batterilevetid.. Før hadde jeg nærmere 2.7 timer..

7320491[/snapback]

 

Jeg kjører ikke Vista på bærbar men får man problemer med batteritiden så man vel bare slå av all "eye candy" og kjøre Vista i XP eller Win 98 look.. Eller hur?

 

På den andre siden så er det jo kjedelig å kjøre Vista uten "eye candy" da.. :p

Lenke til kommentar
Jess, du er ikke den eneste..

Etter at jeg installerte ATi sine egne drivere, og satte på Powersave når jeg kjørte på batteri, har jeg nå ca. 1.3 timer med batterilevetid.. Før hadde jeg nærmere 2.7 timer..

7320491[/snapback]

 

Jeg kjører ikke Vista på bærbar men får man problemer med batteritiden så man vel bare slå av all "eye candy" og kjøre Vista i XP eller Win 98 look.. Eller hur?

 

På den andre siden så er det jo kjedelig å kjøre Vista uten "eye candy" da.. :p

7321496[/snapback]

Jess.. Når jeg kjører Powersave, så slår den av all gjennomsiktighet ihvertfall, og sikkert noe mer jeg ikke ser.. Hjelper på ihvertfall!

Menja, kunne sikkert prøvd å kjøre Windows Classic om jeg virkelig trenger strøm.

Lenke til kommentar
Skulle ikke Vista kunne bruke USB-minne for å avhjelpe harddisk-swapping?

Hvis dette, er det noen som har prøvd dette og har det hjulpet på ytelsen?

7323476[/snapback]

 

Prøvde det med min hyperraske OCZ USB penn (kanskje den raskeste på markedet), dog sa den at den var for treg :!:

7324115[/snapback]

 

Viste ikke Jim Allchin denne funksjonen med noe som liknet en Apacer Handy Steno i videoen det er linket til noen sider lenger fremme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...