Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe. Dette er nok piratversjoner folkens ;)

7265640[/snapback]

kjiiiiiipt :dontgetit:

men det blir jo klus med Serial når 100tusen av folk laster ned pirat versjoner :hmm:

Edit:har super lyst på helversjon eller RTM versjon som det fint heter, men jeg pirat laster ikke Windows versjoner, blir det ikke lovlig downloading fra Microsoft, sån som RC1 og RC2?

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar
Windows lar ikke folk laste ned ultimate versjonen gratis. Det er forskjell på endelig produkt og beta, du.

7265702[/snapback]

:hrm: jaja jeg kommer til å kjøpe Home Premium :D men kommer de ikke til å legge flere Vista versjoner som er gratis/lovelig(han som hadde tat screen shot han hadde Home Premium) for oss *public* folk?

Edit: de er vell ikke helt ferdig med alle Vista versjonen, det er jo lenge til det KOMMER ut

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Windows lar ikke folk laste ned ultimate versjonen gratis. Det er forskjell på endelig produkt og beta, du.

7265702[/snapback]

:hrm: jaja jeg kommer til å kjøpe Home Premium :D men kommer de ikke til å legge flere Vista versjoner som er gratis/lovelig(han som hadde tat screen shot han hadde Home Premium) for oss *public* folk?

Edit: de er vell ikke helt ferdig med alle Vista versjonen, det er jo lenge til det KOMMER ut

7265747[/snapback]

 

 

jo alle er ferdige... alle versjonene er på 1 dvd.. det kommer ann på hvilken cd-key du bruker.... veit ikke om dette gjelder slik at 64bit og 32bit er på samme dvd... tror det er en dvd for 32bit versjonene og 1 dvd for 64bit verjonense...

 

kan ikke finne noen im at 64bit har kommet ut på nettet enda... men alle 32bit har det.

Lenke til kommentar
Windows lar ikke folk laste ned ultimate versjonen gratis. Det er forskjell på endelig produkt og beta, du.

7265702[/snapback]

:hrm: jaja jeg kommer til å kjøpe Home Premium :D men kommer de ikke til å legge flere Vista versjoner som er gratis/lovelig(han som hadde tat screen shot han hadde Home Premium) for oss *public* folk?

Edit: de er vell ikke helt ferdig med alle Vista versjonen, det er jo lenge til det KOMMER ut

7265747[/snapback]

 

 

jo alle er ferdige... alle versjonene er på 1 dvd.. det kommer ann på hvilken cd-key du bruker.... veit ikke om dette gjelder slik at 64bit og 32bit er på samme dvd... tror det er en dvd for 32bit versjonene og 1 dvd for 64bit verjonense...

 

kan ikke finne noen im at 64bit har kommet ut på nettet enda... men alle 32bit har det.

7265770[/snapback]

okok da er jeg med :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...