Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ègen partisjon, uten tvil. Hvis du da ikke er evig optimist, sikkerhetskopierende og arbeidsløs.

 

Edit: Center-tag'er visst ikke lov i signatur Yaricks... Gudene vet hvorfor! :roll:

7260317[/snapback]

 

Jo jeg fant ut at det ikke var lov... Fikk en hyggelig PM fra en moderator om det. Jaja. Kjipe regler ja, men vi får leve med det... :(

 

Har nå intallert RC1 på maskinen, har ikke prøvd vista siden Beta 2 for evigheter siden. Får se hvordan det går dennegang! :)

Lenke til kommentar
Nei, ville heller brukt RC2

7261017[/snapback]

Men den blir vel vanskelig å få tak i nå?

7261023[/snapback]

 

Egentlig ikke, uten at jeg skal hinte til hvor :whistle:

 

Jeg installerte build 5744 x64 nå for litt siden. Hvis vi ser bort ifra at det tar nesten 13gb alene, så ser alt ut til å fungere veldig bra. Ikke noe ustabilitet enda, men har kun testet FSX samt nettsurfing osv. FSX flyter veldig bra btw :yes:

Lenke til kommentar
Nei, ville heller brukt RC2

7261017[/snapback]

Men den blir vel vanskelig å få tak i nå?

7261023[/snapback]

 

Egentlig ikke, uten at jeg skal hinte til hvor :whistle:

 

Jeg installerte build 5744 x64 nå for litt siden. Hvis vi ser bort ifra at det tar nesten 13gb alene, så ser alt ut til å fungere veldig bra. Ikke noe ustabilitet enda, men har kun testet FSX samt nettsurfing osv. FSX flyter veldig bra btw :yes:

7261287[/snapback]

må ikke du ta hele æren her :p , ska ikke si noe mer nei :whistle:

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar
Det er da ikke umulig å få en versjon av Vista til 995 kroner.

 

Jeg synes det er bra at de lager versjoner. Det er ike alle som trenger Media Center, BitLocker osv. Derfor har vi versjoner som er billigere enn andre. Vil man ha alt av det beste, både fra hjemme- og kontormarkedet må man betale for det. Er enig i at Ultimate sin pris på nærmere fire tusen kroner er litt vel stiv, men så kommer jeg til å kjøpe den til rundt to tusen via oppgraderingspriser. Det er nemlig Vista verdt for meg.

7257056[/snapback]

 

Yikes! :omg:

Fire tusen er altfor mye etter min mening... :(

 

Blir vel Ultimate oppgradering her oxo, men for 2k synes jeg i alle fall man skulle få "fullversjonen" :mad:

Endret av Eivinde
Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hvordan jeg kan deaktivere den helsikkes dritten som kommer opp hver forbanna gang jeg starter ett programm?

7263918[/snapback]

 

Jeg gikk inn på user accounts og skrudde av "User Account Control"(UAC). Jeg vet ikke om det fjerner alt, men jeg har i hver fall ikke fått noen flere vinduer etter det :) . Mulig det var noe annet jeg endret på samtidig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...