Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Da har jeg det meste fungerende, det eneste er logitech dinovo settet og webcam også fra logitech.. Noen med hint?

7096141[/snapback]

 

Sliter også litt med dinovo. Her kan du finne setpoint som virker med vista, men jeg får fortsatt ikke bluethooth til å virke... Si ifra hvis du finner ut mer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et lite problem nå...

 

Problemet er at jeg har Trådløst netwerk hjemme, og når jeg skal instalere driveren så sier windows at driveren er får gammel/ikke opdatert (=s) så den funker ikke... Uten den driveren så får jeg ikke kobla til internet.

link til PCI kortet: http://www.netgear.com/Products/Adapters/R...ers/WPN311.aspx

 

et anet porblem jeg har er når jeg instalerer Grafikk driveren så instalere den som den skal, MEN det vikrer ikke som at den blir instalert, fordi når jeg har restarta så har jeg forstatt ikke 3d akselerasjon og Aero greiene kan ikke brukes. Argh...

Bruker Nvidia 6800gt med 96.85 driveren.

noen som kan hjelpe meg ? :)

7091157[/snapback]

 

Hei , du avinstalerte de gamle først ......? Les instalasjons tipsene på www.nvidia.com . De fungerte bedre enn Microsoft sine på min maskin .

Lenke til kommentar
Ny Nvidia driver ute nå  :thumbup:

http://www.nvidia.com/object/winvista_x64_96.85.html

 

Ser ut som denne fungerer meget bra på mitt 7950X2 GTX  :dribble:

7092192[/snapback]

Og da blir det å boote opp Vista igjen! :love:

7092214[/snapback]

 

hmm. Begynte å laste ned men den var jo for 64bits, men fant det ut før den var ferdig å laste. Heldigvis for det tar jo år og dag før den blir ferdig når den laster på 5,2kb/s...

Kan vente litt med å boote opp Vista.

 

Skulle hatt en bittorrent-link.

Lenke til kommentar
Please Note:

This driver release is not meant to be installed on Windows Vista RC2. The in the box RC2 drivers are more current than the ones posted for RC1.  We will be posting a RC2 driver shortly.

 

Dett er hva Ati kon fortelle om den saken. Håper det blir veldig snart, har fått litt blåskjerm snadder pga dette på enkelte spill.

Lenke til kommentar

Bruker Creative Live! 24 bit.

Mikrofonen fungerer, og jeg kan høre det jeg sier hvis jeg spiller det inn, men lyden er alt for lav. Husker på XP at det var noe som +20db boost elns. så lyden ble høyere, eller sånn at mikrofonen oppfattet mer lyd. Har lett på Vista uten å finne det, og når jeg går inn på Creative Volume Control har jeg ingen muligheter for å forandre instillingene til mikrofonen.

Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette?

Lenke til kommentar

Er mektig imponert over RC2. Microsoft har tatt nok et steg i riktig retning, Vista vil ikke gjøre at de vinner mindre markedsandeler fremover for å si det sånn. Design er også viktig. Folk kan si akkurat hva de vil, men design er herlig.

 

Tips til antivirusprogram som fungerer fint under Vista? Er Avast veien å gå?

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Hm.

 

Fikk installert de nye driverne fra nvidia. 96.85 x86 som jeg lastet ned istad (tok halvannen time)

 

Feilmelding etter litt av installasjonsprossesen hadde kjørt:

 

"The contents of this file cannont be unpacked. The executable you are attempting to run has been corrupted. Please obatin another copy of the file, verify its integrity, and try again"

 

Så kommer jeg ikke lengre i installeringen.

 

(må jeg slette de driverne som følger med? Har ikke intstallert forceware-drivere fra før, skjerm og alt funket fint ved installering av Vista. Under driver details står det: Nvidia GF 6600gt (Ms corp WDDM)

Fileversion 7.15.10.9677)

Lenke til kommentar

Har nå installert Vista.

Brukte daemon tools og la inn på en egen partisjon fra WinXP.

Den restartet 2-3 ganger, og så kom en melding om at det er noe feil med winload.exe eller at den ikke finnes.

Også står det noe om at jeg må sette inn DVD'en og kjøre repair ellernoe.

Må jeg altså brenne ut på DVD allikevel?

Hvordan skal jeg fikse dette?

Lenke til kommentar
Har nå installert Vista.

Brukte daemon tools og la inn på en egen partisjon fra WinXP.

Den restartet 2-3 ganger, og så kom en melding om at det er noe feil med winload.exe eller at den ikke finnes.

Også står det noe om at jeg må sette inn DVD'en og kjøre repair ellernoe.

Må jeg altså brenne ut på DVD allikevel?

Hvordan skal jeg fikse dette?

7100349[/snapback]

Anbefaler og brenne det ut ja :)

Mye mer lettvint når du først har en DVD ;)

Endret av LockNess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...