Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon

iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

• Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har oppdaget en litt irriterende "feil". Er fullt klar over at dette skyldes driverfeil, men uansett.

Har et Logitech Media Keyboard.

Når jeg skal bruke hurtigtastene på tastaturet mitt (Vol +/-, Mute, Play/Pause osv...) så virker de ikke med mindre jeg klikker på oppgavelinjen først.

Installerer jeg driverene fra Logitech (SetPoint 3.10) så virker ikke Vol +/-, Mute...

Noen tips?

Lenke til kommentar

Jeg leker meg litt med Vista (RC1x86) på den bærbare for tiden. Og jeg må si at jeg er mer fornøyd med stabilitet og brukervennlighet på den enn på XP (både x86 og x64).

Jeg gleder meg virkelig til RTM!

Noen som vet når vi kan forvente norsk Vista? I desember en gang det også, eller må vi vente en evighet?

Lenke til kommentar

Den lisensen vi har fått for RC, vil den kunne brukast på den ferdige Vista fram til 1. juli neste år? Eller blir det som pirat å rekne?

Vurderer å kjøpe lisens til neste år, men vil gjerne prøve den ferdige utgava skikkelig før eg legg ut peng på den..

Lenke til kommentar

Har et lite problem nå...

Problemet er at jeg har Trådløst netwerk hjemme, og når jeg skal instalere driveren så sier windows at driveren er får gammel/ikke opdatert (=s) så den funker ikke... Uten den driveren så får jeg ikke kobla til internet.

link til PCI kortet: http://www.netgear.com/Products/Adapters/R...ers/WPN311.aspx

et anet porblem jeg har er når jeg instalerer Grafikk driveren så instalere den som den skal, MEN det vikrer ikke som at den blir instalert, fordi når jeg har restarta så har jeg forstatt ikke 3d akselerasjon og Aero greiene kan ikke brukes. Argh...

Bruker Nvidia 6800gt med 96.85 driveren.

noen som kan hjelpe meg ? :)

Endret av Freak627
Lenke til kommentar

Deilig, der fungerte dual screen, så fort i det nye control panelet til nvidia at den prøvde å få dette til på tvutgangen min. :D Deeeilig, men noen som vet hvordan jeg får taskbar på begge skjermer?

Edit, der fant jeg enda en bug.. mitt realtek lydkort karajan 8ch eller noe slikt, kalles vel alc885. Uansett, dette vises som et nvida lydkort, noe som gir jeg bluescreen når dette kjøres. Går bra med introlyd og systemlyder, men starter jeg MediaCenter bluescreener jeg med stil

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar
Deilig, der fungerte dual screen, så fort i det nye control panelet til nvidia at den prøvde å få dette til på tvutgangen min.  :D Deeeilig, men noen som vet hvordan jeg får taskbar på begge skjermer?

Edit, der fant jeg enda en bug.. mitt realtek lydkort karajan 8ch eller noe slikt, kalles vel alc885. Uansett, dette vises som et nvida lydkort, noe som gir jeg bluescreen når dette kjøres. Går bra med introlyd og systemlyder, men starter jeg MediaCenter bluescreener jeg med stil

7092744[/snapback]

bruk horisontal Span vist ikke jeg tar helt feil

Lenke til kommentar
Deilig, der fungerte dual screen, så fort i det nye control panelet til nvidia at den prøvde å få dette til på tvutgangen min.  :D Deeeilig, men noen som vet hvordan jeg får taskbar på begge skjermer?

7092744[/snapback]

Jeg fikk ikke opp taskbaren, hva var det du gjorde for å få den frem?

(Jeg kjører dualscreen med crt og crt-tv.)

Lenke til kommentar

Nå har jeg installert Vista RC2 på laptopen min, en 1.4Ghz prosessor of 512MB RAM, og det funker ekstremt bra! Med Sidebar, WLM, Firefox og Daemon Tools kjørende så brukes 73% RAM, og jeg merker ikke noe problemer av noen slag. Jeg kan helt sikkert ikke kjøre spill, men det er ikke det denne laptopen er til.

post-17899-1161167991_thumb.jpg

post-17899-1161168011_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...