Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er Console Launcher forresten?

7040347[/snapback]

Den gjør at vi får tilgang til X-Fi-lyd generelt og kan bytte mellom tre forskjellige moduser:

- Game Mode.

- Audio Creation Mode.

- Entertainment Mode.

 

I tillegg til dette så kan vi mikse og trikse med lyden. Bl. annet EAX Effects, 24-bit Crystalizer, høytaleropsett m.fl.

 

:)

7040379[/snapback]

 

får gjort alt dette med creative audio console også da :)

Lenke til kommentar

Ok har ikke fåt i gang windows updtate i alle fall, får feil kode 80244A could not search som er en feil som ikke blir beskrevet når jeg går tili Help funksjon.

 

Uansett noen som har noen forslag til å sprite opp Torrent nedlasting?, den går nå på 30 ned og 45 opp. Gror jo skjegg på meg før dette er ferdig (og jeg har dårlig skjeggvekst.)

Lenke til kommentar
Prøver å fjerne vannmerket her, men ikke faen om Vista vil gi meg "permission" til å gjøre noe med user32.dll.mui :(

Kan jeg kanskje gjøre det i fra XP? Eller kommer Vista til å klage på det?

7040913[/snapback]

Jeg brukte mye tid på det men fikk det til. Skal se om jeg klarer det med RC2 også.

Lenke til kommentar
Prøver å fjerne vannmerket her, men ikke faen om Vista vil gi meg "permission" til å gjøre noe med user32.dll.mui :(

Kan jeg kanskje gjøre det i fra XP? Eller kommer Vista til å klage på det?

7040913[/snapback]

Jeg brukte mye tid på det men fikk det til. Skal se om jeg klarer det med RC2 også.

7042435[/snapback]

Trykk på F8 under oppstart av Vista. (I bootscreen mellom Vista og XP så kan du også trykke).

 

- Velg ''Safe Mode With Networking'' (eller uten for den saks skyld).

 

Voila, så har du rettigheter. :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar

#%*"... Plutselig forsvant alle CD/DVD-drives ... Helt... poff. Borte. Restart hjelper ikke :S

 

edit: og alle system-restore-points er også borte.... :roll:

 

 

legger til at de funker fint i XP - samt at de står i devicemanager med et utropstegn om at driveren er blitt disablet...

 

 

A driver (service) for this device has been disabled.  An alternate driver may be providing this functionality. (Code 32)

 

Windows did not start a related device driver. To learn more, click the Driver tab and then click Driver Details.

 

edit2: funnet ut at det kan noe ha med å gjøre at jeg installerte (og avinstallerte) noe Cyberlink DVD-suite... På driver-details står det nemlig om en fil som Cyberlink har laget, "clbstor.sys" - kan det ha vært ei fil som har blitt overskrevet og så slettet etter at jeg avinstallerte?

 

Kan noen sjekke om de har CLBSTOR.SYS i c:\windows\system32, og evt sende til meg?

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Noen som har en god grunn på at rc2 er tatt bort??, jeg ser ikke en eneste grunn til at man kan laste ned rc1 nå og ikke rc2.

 

Er iritert (igjen :roll: ) pga det torrent greine jeg holder på med nå tar år og dag, det er ikke sikkert det er ferdig før jeg drar på jobb i morgen (om det er ferdig)

 

Haddet vært så digg om iso filen kunne blitt delt på samme linja som gamer.no bruker til demoer, der har jeg full pupp hele veien :)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Da fikk jeg inn RC1, men jeg får ingen av Vista sine Creative X-Fi drivere til og fungere med Vista. Den installerer men etter en restart sier den forsatt at jeg må installere en driver for og bruke lydkortet... Er litt irritert nå..

 

Er dette et kjent problem eller kan dette fikses?

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
du må bruke xp 64 driveren, ikke bare det men du er helt nødt til og bruke winrar åpne driver mappen og bruke setup filen der.

 

forøvrig går det rykter om at en ny driver er sluppet fra creative i dag.

7044255[/snapback]

Forøvrig så har jeg allerede postet link til den ;)

 

Jeg vil dog oppfordre ALLE til å installere RC2 istedenfor RC1. Lovlig eller "ikke lovlig".

Lenke til kommentar

Det er en kjent problem :p

 

Hvis du leser et par poster opp så finner du litt hjelp :)

 

___

 

Curses, skulle oppdatere til RC2 i dag. Hadde ikke nok plass på partisjonen, så jeg tenkte jeg skulle ta en clean install. Men neida, en fil på DVDen var korrupt, så installen ble avbrutt, og bootloaderen og hele greia ble ødelagt. Glad jeg tok backup av hele PCen for en uke siden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...