Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

ok setter i gang med RC1, installerer men da jeg har velget hvilken partisjon den skal installere på så henger den seg fast på "kopiere filer".. Så jeg får ikke installert Vista. + Det kom opp en feil melding en gang at jeg manglet en fil.... Skjønner ikke noe av dette. Greit det er beta men hadde vært fint og kunne ha TESTET den litt hehe

 

Noen som har opplevd det..?

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så vidt eg veit godkjenner ikkje Microsoft at prøveversjonane av Vista blir delt på andre måtar enn dei som Microsoft sjølv kontrollerer. Ut frå trur eg ikkje at det er lovleg å linke til torrentsider der du kan laste ned betaen.

 

Eg kan ta det opp internt og få ei offisiell uttalelse. Er det nokon som kan vise til offisielle uttalelser frå Microsoft som tilseier at dei godttek dette må dykk gjerne sende meg ein PM. Inntil dette er avklart internt ber eg deg om ikkje å legge ut link til torrent.

7036927[/snapback]

Etter å ha tatt dette opp internt er konklusjonen at det ikkje er lov å leggje ut torrent-filer til Vista RC2 (eller tidlegare versjoner av Vista). Dette er ikkje lov i følgje Microsofts "terms of use". Eg ber dykk derfor respektere dette.

 

 

Vennligst ikkje kommenter dette innlegget. Ved eventuelle tilbakemeldinger send meg ein PM.

Lenke til kommentar

Etter et tappert forsøk på å innstallere drivere til mitt Webcam av typen logtech quickcam som tok ca. en halvtime så fant jeg jo ut at det ikke virket. Avinnstallerte driverene igjen og restarta maskina. Gjett hva som fortsatt var der!

Yess helt riktig dere. Der var logtech wecam og drivere i all sin prakt

men det lå dog ingen drivere lenger i legg til/fjern programmer så jeg slettet alt manuelt i Programfiler og fra startmenyen.

 

Ellers så synes jeg at RC2 er blitt kjappere og det kom opp en slags advarsel om at et program ikke hadde avsluttet som jeg likte designet på om jeg kan si det på den måten :)

 

Etter enda en restart så er fortsatt Logtech Quickcam på taskbar :nei:

Får vel legge inn Vista på nytt etter jobb.

 

Fiksa seg nå :)

Endret av Barkster
Lenke til kommentar

Kan man innstallere XP-drivere på RC2 ?

Etter innstallasjonen var det bare sjermkortet (ATI), og lydkortet (C-Media) som ikke driverne ble innstallert til.

Har 64-bit versonen, og innstallerte 64bit beta driverne fra ATI uten problem, men det finnes bare 64bit win XP drivere til lydkortet (Auzentech HDA Xplosion 7.1 DTS Connect).

 

Det finnes en guide for hvordan man innstallerer XP-drivere på Vista Beta2, der man skal disable "UAC" under "User Accounts > Change security settings >clear UAC checkbox", og disable "Signed Driver Enforcement", men finner ikke "Change security settings" under "User Accounts" ?

Lenke til kommentar
Kan man innstallere XP-drivere på RC2 ?

Etter innstallasjonen var det bare sjermkortet (ATI), og lydkortet (C-Media) som ikke driverne ble innstallert til.

Har 64-bit versonen, og innstallerte 64bit beta driverne fra ATI uten problem, men det finnes bare 64bit win XP drivere til lydkortet (Auzentech HDA Xplosion 7.1 DTS Connect).

 

Det finnes en guide for hvordan man innstallerer XP-drivere på Vista Beta2, der man skal disable "UAC" under "User Accounts > Change security settings >clear UAC checkbox", og disable "Signed Driver Enforcement", men finner ikke "Change security settings" under "User Accounts" ?

7038562[/snapback]

XP drivere virker bra :)

 

Har selv XP drivere til ISDN kort og lydkort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...