Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Så utrolig kjipt, satt , meg ned for og laste den ned og kose meg litt. Så er linken fjernet??

7036644[/snapback]

Stoppet de nedlastingen?

 

Edit: Jeg kan ikke se noe gale i å levere linker på torrenter av denne builden. Builden er ment for alle som har serial å kunne bruke, det er bare det at Microsoft ikke har behov for flere som tester denne builden og vil derfor ikke belaste servere mer enn nødvendig.

 

Moderator; Kan jeg få lov til å linke til torrent i første post? Det er akkurat som jeg skulle ha linket til en linux-distro.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du har noen programmer kjørende så kan det hende at de ikke takler Aero og da skifter Windows til Basic Fks. azuerus takler ikke Aero og da går Windows til Basic men om du lukker programmet så skal aero gjenopprette seg.

 

Ser ut til at problemet oppstår med VLC også.. :hmm: Aero skifter til Basic når VLC starter, og skifter så tilbake til Aero når det lukkes..

 

Noen løsning på dette?

7036676[/snapback]

 

 

desverre nei, vlc bruker en eldre versjon av overlay.

har selv problem med at catalyst ikke sender overlay til fullscreen på skjerm #2. MS burde seriøst lagt med en eldre versjon!

Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke key heller da siden jeg leste at man kan laste ned rc2. Å ventet til jeg hadde fri og nå har jeg tid. Men da fjerner de dem.. Så idiotisk..

7036893[/snapback]

Er du helt sikker det ikke går an å registerere seg for RC1?

 

Edit: Registrer deg ved å trykke på download under "Download Windows Vista". Husk at du må ha Passport-konto;

 

http://www.microsoft.com/windowsvista/getready/preview.mspx

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Moderator; Kan jeg få lov til å linke til torrent i første post? Det er akkurat som jeg skulle ha linket til en linux-distro.

7036773[/snapback]

Så vidt eg veit godkjenner ikkje Microsoft at prøveversjonane av Vista blir delt på andre måtar enn dei som Microsoft sjølv kontrollerer. Ut frå trur eg ikkje at det er lovleg å linke til torrentsider der du kan laste ned betaen.

 

Eg kan ta det opp internt og få ei offisiell uttalelse. Er det nokon som kan vise til offisielle uttalelser frå Microsoft som tilseier at dei godttek dette må dykk gjerne sende meg ein PM. Inntil dette er avklart internt ber eg deg om ikkje å legge ut link til torrent.

Lenke til kommentar
Moderator; Kan jeg få lov til å linke til torrent i første post? Det er akkurat som jeg skulle ha linket til en linux-distro.

7036773[/snapback]

Så vidt eg veit godkjenner ikkje Microsoft at prøveversjonane av Vista blir delt på andre måtar enn dei som Microsoft sjølv kontrollerer. Ut frå trur eg ikkje at det er lovleg å linke til torrentsider der du kan laste ned betaen.

 

Eg kan ta det opp internt og få ei offisiell uttalelse. Er det nokon som kan vise til offisielle uttalelser frå Microsoft som tilseier at dei godttek dette må dykk gjerne sende meg ein PM. Inntil dette er avklart internt ber eg deg om ikkje å legge ut link til torrent.

7036927[/snapback]

Det er nyansen som er viktig. Microsoft sier at du får lov til å laste ned Windows Vista gratis, via RC1 programmet sitt. Du får en serial der, den er gyldig for ALLE testversjoner (gratis prøvelisens) før Vista går RTM. RC2 var kun tilgjengelig på serverne til MS da de ikke TRENGTE flere. Det skader ikke, og tviler faktisk på at MS har noe imot at folk laster ned en beta de har LISENS på.

 

Men jeg forstår HW.no's holdning til null-piratvare og retter meg etter den til ytterligere beskjeder blir gitt.

 

Morten :)

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
kan laste ned rc1, men hvis som dere sier at rc2 er bedre (Raskere) synes jeg kaster bort tid til og teste en "gammel" verson..

7036936[/snapback]

Poenget er at du skal registrere deg via den siden. Du vil vel ha gratis lisens til Vista fram t.o.m 1 juni 2007?

 

Etter du har registrert deg kan du bruke alle builder. Bare å velge å vrake hvilken du vil teste.

Lenke til kommentar
ok, høres bra ut. Men som du sier. jeg har regisrert og lastet ned Key`en til Rc1. Kan jeg bruke denne på f.eks Rc2 osv. Som videre testing?

7037006[/snapback]

Jepp.

 

Det er utrolig mye som står i første, andre og tredje post av denne tråden. Håper folk tar seg tid å lese det som jeg faktisk har brukt ganske lang tid på! :)

 

http://fileforum.betanews.com/detail/Micro...it/1149728719/1

 

^^ Disse er autorisert av MS til å distribuere Vista-ISOen. Last ned i vei.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Om du har noen programmer kjørende så kan det hende at de ikke takler Aero og da skifter Windows til Basic Fks. azuerus takler ikke Aero og da går Windows til Basic men om du lukker programmet så skal aero gjenopprette seg.

 

Ser ut til at problemet oppstår med VLC også.. :hmm: Aero skifter til Basic når VLC starter, og skifter så tilbake til Aero når det lukkes..

 

Noen løsning på dette?

7036676[/snapback]

 

 

desverre nei, vlc bruker en eldre versjon av overlay.

har selv problem med at catalyst ikke sender overlay til fullscreen på skjerm #2. MS burde seriøst lagt med en eldre versjon!

7036878[/snapback]

 

Håper de oppdager dette problemet og fikser det til en av de neste versjonene.. :)

Endret av jd_giskeodegard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...