Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan starter man CMD-prompt med admin-rettigheter?

7021017[/snapback]

Gå til roten av snarveien;

 

G:\Users\Morten Norheim\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories

 

Høyreklikk på filen og velg "Run as administrator".

7021031[/snapback]

 

så tungvindt de skal gjøre alt :S jaja, fikk det til nå, men aero virker fortsatt ikke, er ikke oppe i listen en gang.

Lenke til kommentar
Hvordan starter man CMD-prompt med admin-rettigheter?

7021017[/snapback]

Gå til roten av snarveien;

 

G:\Users\Morten Norheim\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories

 

Høyreklikk på filen og velg "Run as administrator".

7021031[/snapback]

 

så tungvindt de skal gjøre alt :S jaja, fikk det til nå, men aero virker fortsatt ikke, er ikke oppe i listen en gang.

7021060[/snapback]

 

 

Start->skriv "run" i search feltet klikk på "run"

også skriver du regedit i command prompten.

Lenke til kommentar

Det her duger ikke lenger, alle x64 buildene har fungert mer eller mindre helt flott hos meg, utenom de 2 siste som rett og slett ikke vil finne noen av diskene mine! Får selfølgelig lett etter drivere på de, men og bare installere på en av diskene er ikke mulig. Noen som vet hvilke filer jeg kan hente ut av de gamle iso filene som kan fungere å browse etter så jeg får installert? eller blir jeg nødt til å installere rc1 for så å oppgradere til rc2?

 

Hovedkortet er ett ASRock dual sata2, kanskje noen flere her med samme problem?

Lenke til kommentar
Det her duger ikke lenger, alle x64 buildene har fungert mer eller mindre helt flott hos meg, utenom de 2 siste som rett og slett ikke vil finne noen av diskene mine! Får selfølgelig lett etter drivere på de, men og bare installere på en av diskene er ikke mulig. Noen som vet hvilke filer jeg kan hente ut av de gamle iso filene som kan fungere å browse etter så jeg får installert? eller blir jeg nødt til å installere rc1 for så å oppgradere til rc2?

 

Hovedkortet er ett ASRock dual sata2, kanskje noen flere her med samme problem?

7021227[/snapback]

Har samme HK og litt av samme problem. Hos meg finner Vista Hitachi disken som er SATA II. WD SATA II finner den derimot ikke ennå. Jobber med saken. Hvilken disk(er) har du?

Lenke til kommentar
Har samme HK og litt av samme problem. Hos meg finner Vista Hitachi disken som er SATA II. WD SATA II finner den derimot ikke ennå. Jobber med saken. Hvilken disk(er) har du?

7021499[/snapback]

Har en samsung spinpoint 160GB sata disk og en WD 250GB SATA2 disk. Den sier at den mangler noen drivere også får jeg ikke opp noen disk og installere på, men jeg kan lete etter en driver og da kan jeg lete på begge diskene, det som er så rart :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...