Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja! Takk for PM Dell_9200, veldig hyggelig! Åpner den med bærbare. :)

7017866[/snapback]

Ingen problem. Du må være den som er nest mest interessert i Vista, etter meg såklart ;)

 

Takk for den! Det er litt bedre hastighet direkte fra MS enn fra visse andre steder gitt. :innocent:

7017826[/snapback]

Ja, foreløpig ;)

 

Dell_9200: Har du Xbox 360?

7017813[/snapback]

Nope. Er nemlig usikker på om det blir PS3 eller X360. Kommer X360 med større harddisk og innebygd HD-DVD spiller i nærmeste framtid blir det nok den. Media Center har virkelig nesten solgt en X360 på grunn av det.

 

Hva med x64? Må jeg vente på den??

7017883[/snapback]

Jeg vet ikke om den kommer. Det kan være at MS kun vil la betatestere teste X64 da de sikkert får veldig mange henvendelser om ting som de VET er gale. Hvis det ikke kommer enn X64, så vil den nok komme på torrents. Finnes nemlig på connect!

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Til informasjon så fungerer også Vista Beta 2-key i RC1 og nyere builds etter det. :)

 

Edit:

forresten er det noen her som vet om steam fungerer i Vista ? gidder ikke legge inn Vista hvis ikke jeg får spilt HL2 & HL2MP..

 

og hvis noen har testet trackmania vil jeg gjerne høre om det og.

Jepp!

- Steam fungerer helt utmerket. Bare pass på å få med lyddrivere og skjermdrivere (som er et selvfølge), så går det helt fint! :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar
forresten er det noen her som vet om steam fungerer i Vista ? gidder ikke legge inn Vista hvis ikke jeg får spilt HL2 & HL2MP..

 

og hvis noen har testet trackmania vil jeg gjerne høre om det og.

7017998[/snapback]

CS: Source fungerer ihvertfall. Steam installerer også uten problemer. Du kan bare installere det der du gjorde det for XP, så slipper du å ha to sett med installasjoner!

Lenke til kommentar

RC2 virker kjappere enn RC1 etter en liten test, ellers er det ikke så mye forandringer å se. Har knottet litt i et par timer, og alt ser bra ut så langt. Bare litt synd at de ikke har lagt inn lydene til Robert Fripp enda;)

 

Dette lover bra. Jeg får installere endel programmer i helga og se om jeg får noe å melde feil på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...