Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er rykter om at dere CPP-testere ikke får den før mandag, men dette er kun rykter.

 

Det gikk fryktelig treigt å laste ned denne ISOen. Serverne til MS får virkelig kjørt seg.

 

RC2 har dessverre bare masse bugfiksing og kanskje noen nye ikoner. Ny bootscreen, nye lyder m.m. vil nok ikke komme før lanseringen av Vista i Januar.

Lenke til kommentar
Det er rykter om at dere CPP-testere ikke får den før mandag, men dette er kun rykter.

 

Det gikk fryktelig treigt å laste ned denne ISOen. Serverne til MS får virkelig kjørt seg.

 

RC2 har dessverre bare masse bugfiksing og kanskje noen nye ikoner. Ny bootscreen, nye lyder m.m. vil nok ikke komme før lanseringen av Vista i Januar.

7016670[/snapback]

Vet du/dere om de har fixet bugen i Media Center Extender? Var problemer med å sette opp Transcode 360 og streaming av mpeg2 filer.
Lenke til kommentar

Liten tvil om at denne builden er bedre enn forrige. De har fikset ganske mange problemer jeg hadde i forrige build. Skal installere Lego Star Wars II nå og se hvordan det første spillet som har "Games for Windows" klarer seg i Vista!

 

Tror ikke jeg trenger å servere skjermbilder av denne builden, det er ikke så veldig mange UI-forandringer fra forrige build. Noen er det, men dere får alle mulighetene til å se dem selv. På den fronten er det ikke noe stort nytt. Media Center kjører veldig bra på denne builden og kommer nok til å bli brukt av meg framover!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...