Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon

iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

• Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan man oppgradere hvis man har trådløst nett eller må man ha nettverkskabelen tilkoblet.

6927280[/snapback]

Hva tenker du på? Alle drivere og programmer skal videreføres ved en oppgradering. Det er bare å prøve. Fungerte knirkefritt fra Beta 2 til RC1.

Lenke til kommentar
Kan man oppgradere hvis man har trådløst nett eller må man ha nettverkskabelen tilkoblet.

6927280[/snapback]

Hva tenker du på? Alle drivere og programmer skal videreføres ved en oppgradering. Det er bare å prøve. Fungerte knirkefritt fra Beta 2 til RC1.

6927301[/snapback]

så om jeg nå laster ned 5728, så kan jeg oppgradere fra RC1 og beholde alle innstillinger, programmer ?

Lenke til kommentar

Noen som vet om et antivirus program som virker i Vista? Trend micro er så mye tull i :p Avast ser jeg mange har anbefalt, men det virker ikke i det hele tatt. Får ikke kjørt en scan engang. Fint om det finnes noen som er gratis.

Endret av Frugy
Lenke til kommentar
Bruk firefox istedet. Fikk heller ikke til med overnevnte.

EDIT: skriveleif

6927476[/snapback]

Takker, det funket.

Da er det bare en eneste ting som ikke virker etter overgangen: Jeg får ikke opp programguide på TV2 på Media Center (det funker på alle de andre tv kanalene), har ikke TV2 slikt?

Lenke til kommentar
Noen som vet om et antivirus program som virker i Vista? Trend micro er så mye tull i :p Avast ser jeg mange har anbefalt, men det virker ikke i det hele tatt. Får ikke kjørt en scan engang. Fint om det finnes noen som er gratis.

6927498[/snapback]

Hvilken utgave av Avast bruker du? Så vidt jeg vet er det bare 4.7.887 som fungerer med Vista.

Lenke til kommentar

6927498[/snapback]

AVG funker bra.

6929269[/snapback]

Den kræsja helt når jeg prøvde å installere den på Vista 5728. Eneste jeg har fått til å virke er Avast

Lenke til kommentar

Den kræsja helt når jeg prøvde å installere den på Vista 5728. Eneste jeg har fått til å virke er Avast

6929614[/snapback]

Hvilken versjon av Avast fungerer?

Edit: glem det.. Ut fra det jeg finner på avast sine sider så skal alle de nyeste versjonene fungere. Har derfor lastet ned nyeste avast home edition og skal prøve den.

Kilde:

http://www.avast.com/eng/old-versions-and-vista.html

http://www.avast.com/eng/avast-antivirus-a...dows-vista.html

Endret av valentino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...