Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror du det vil være stor forskjell fra b. 5600?

6920265[/snapback]

Bare litt her og der. Det skal visstnok komme en siste build om ikke så lenge som skal være innspurten på betatestingen. Den forventer jeg at skal ha ordnet nesten alt UIet og de fleste feil/kompatibilitetsproblemer. Det er den jeg gleder meg til, dette er bare en liten forrett.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Får man bruke bygning 5728 frem til 1. Juni 2007 slik man får med 5600?

 

Har du en link til 64bit-utgaven også?

6920952[/snapback]

64bit er ikke tilgjengelig for oss alminneligheten enda Simen :) .

 

Jeg har et spørsmål:

Nå brenner jeg over ISO'en på en DVD-plate og da brenner jeg den som ''Data Disk'' og ikke som jeg kan boote med. Da regner jeg med at det ikke er farlig å ta høyere brennefart, så lenge jeg skal ha filen på en DVD-plate? Brente nettopp på 8x.

Lenke til kommentar

Høy brennehastighet fører til forhøyet sansynlighet for feil på plata og dermed at du ikke får brukt fila. Det er ingen forskjell på om du legger ISO-fila på DVDen eller om du bruker ISO-bildet til å lage innstallasjonsDVDen. Blir det 1 bit feil som ikke fanges opp av feilkorrigeringen så vil installasjonsprogrammet sansynligvis oppdage det og avbryte innstallasjonen.

 

Jeg ville heller ofret et minutt ekstra på å brenne på nest høyeste hastighet og vært sikrere på at det ikke blir noe galt med plata. Hvis brenninga mot formodning skulle gå galt så er det så irriterende å feilsøke og klø seg i hodet over hvorfor Vista ikke vil inn på PCen og det går med mye tid til å løse det. 1 minutt er en liten investering i den sammenhengen.

Lenke til kommentar

Takk for link i 1. post. Holder på å laste ned nå.

 

Ser ut som det blir en mer plutselig overgang til nyere vista for min del. Jeg har hatt problemer met at internetten min har sluttet å fungere noen ganger de siste dagene (build 5600). Dette skjedde igjen for en halvtime siden og nå får jeg bare blåskjerm når jeg prøver å starte. Har heldigvis XP på en annen harddisk som jeg kan bruke for å ta backup å laste ned ny vista.

Lenke til kommentar

Bare litt her og der. Det skal visstnok komme en siste build om ikke så lenge som skal være innspurten på betatestingen. Den forventer jeg at skal ha ordnet nesten alt UIet og de fleste feil/kompatibilitetsproblemer. Det er den jeg gleder meg til, dette er bare en liten forrett.

6920283[/snapback]

Vil den også bli public?

Lenke til kommentar
blir alle instillinger og programmer jeg har lagt inn på windows-partisjonen slettet eller blir alt som før når jeg går fra b. 5600 til b. 5728?

6921902[/snapback]

Oppgradering gikk greit på min fra 5600 til 5728, men det gikk sabla seint (nesten to timer). Du må også ha ca 8GB ledig på windows partisjonen for å få kjøre oppgradering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...