Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører Vista RC-1 nå. Går mye bedre enn beta 2. Hadde litt problemer med skjermkortet under installasjonen, men fikk det til ved å velge VGA i oppstarten. Ellers også litt trøbbel med mitt Audigy 2-kort, men fikset ting der også.

 

Er veldig fornøyd ned hvordan Vista er nå. Bare tweaking nå, så går dette i orden.

Lenke til kommentar
Har vært beta tester, men husker ikke hvor jeg hentet nøkkelen min. Noen som kan gi en link hvor jeg henter min nøkkel?

 

På forhånd, takk :)

6821332[/snapback]

https://connect.microsoft.com/windows/ProductKeys

 

Logg inn og trykk "Request New Product Key" hvis Vista ikke ligger der. Du skal ha 5342 sin serial.

6821414[/snapback]

 

fikk ikke dette til å fungere... :hmm:

 

Page Not Found

 

The content that you requested cannot be found or you do not have permission to view it.

Endret av Silver2k
Lenke til kommentar
Samme skjer her.

6821736[/snapback]

 

Her og :(

 

Litt irriterende, gledet meg til RC1. Får vel bare vente og se. Kanskje jeg må vente til den blir 100% public?

 

Har mistet mailen med keyen min

 

edit: kom inn når jeg ikke brukte direktelinken, men bare hvisket ut delen av linken som går direkte.

Endret av Frugy
Lenke til kommentar
fikk ikke dette til å fungere...  :hmm:

 

Page Not Found

 

The content that you requested cannot be found or you do not have permission to view it.

6821470[/snapback]

Jeg trodde han var offisiell betatester siden han ikke "husket" hvor han hentet produktnøkkelen.

 

Hvis folk ikke klarer å laste ned, så får dere trykke på selve teksten "Vista RC1 lansert". Da kommer dere inn på MS sine sider, og dere kan blant annet bruke internettleseren til å laste ned. De linkene jeg har gitt er kun for IE-brukere.

Lenke til kommentar
fikk ikke dette til å fungere...  :hmm:

 

Page Not Found

 

The content that you requested cannot be found or you do not have permission to view it.

6821470[/snapback]

Jeg trodde han var offisiell betatester siden han ikke "husket" hvor han hentet produktnøkkelen.

 

Hvis folk ikke klarer å laste ned, så får dere trykke på selve teksten "Vista RC1 lansert". Da kommer dere inn på MS sine sider, og dere kan blant annet bruke internettleseren til å laste ned. De linkene jeg har gitt er kun for IE-brukere.

6821880[/snapback]

 

Jeg skal være offisiell betatester, var i allefall det når jeg fikk meg registrert gjennom han som delte ut invitasjoner til betaprogrammet. Brukte den builden som var da i noen uker, men har ikke betatestet etter det. Når jeg logger meg inn på connect for å hente ut nøkkelen får jeg bare "Page not found". Mailen min forsvant for leeeenge siden (ja, min egen skyld som ikke tar backup).

 

Har ikke noe problem med å laste ned nå. Ligger stabilt i overkant av 300KB nå :)

 

Er det mulig at jeg ikke er regnet som betatester lenger ettersom det er så lenge og mange builds siden sist jeg var med?

Lenke til kommentar

Bare jeg som kun får lastet ned 907 bytes med nedlastningsprogrammet, og får beskjed om at den er 100% nedlastet da?

 

Bruker den øverste linken i første post.

 

Edit: Fikk til å laste ned med vanlig browser nå, FireFox sa at jeg måtte være offisiell betatester, men IE gikk fint :)

 

Rundt 150KB/s for øyeblikket.

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...