Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vista pre-RC1 lansert!

 

Direkte linker:

lastned4jo.png x86 | Ikke x64

advarsel6rd.pngBetaprodukter kan være ustabile og skape uønskede konsekvenser for maskinen din

0lstll0.pngWindows Vista pre-RC1 er i tillegg til å være eksklusiv for Beta 2 testere, kun tilgjengelig for 100.000 personer. Vær rask!

 

Husk at den kun er tilgjengelig for tidligere Beta 2 testere, og kun 100.000 av dem. Det finnes heller ingen 64-bits versjon for denne.

Lenke til kommentar

Hvilken CD-Key vil fungere på denne?

Kan man bruke den fra Beta 2

 

Har Beta 2 inst på en ny partisjon, burde jeg formatre partisjonen og installere på nytt eller bare kjøre over denne?

 

Edit, fant ut man kan bruke Beta 2 keyen:)

Endret av jic
Lenke til kommentar

Jeg opplevde nedlastingsprogrammet til Microsoft mente jeg hadde feil md5sum når nedlastingen var ferdig. Dette skjedde begge gangene jeg brukte det programmet.

 

Jeg har nå brukt en av de iso filene og innstallert vista på virtuell pc på vmware. Kan ikke se at noe er galt med innstallasjonen så jeg regner med det er nedlastingsprogrammet til microsoft som tuller. Er det noen som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Er det noen som kan låne meg en beta 2 serial key? (hvis man må ha denne for å installere RC1)

 

På første post i denne tråden står det at pre rc1 er kun for beta 2 testere. Hva med den RC1 som kommer i september, noen som tørr å tippe om den også er kun for beta 2 testere?

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Er det noen som kan låne meg en beta 2 serial key? (hvis man må ha denne for å installere RC1)

 

På første post i denne tråden står det at pre rc1 er kun for beta 2 testere. Hva med den RC1 som kommer i september, noen som tørr å tippe om den også er kun for beta 2 testere?

6765731[/snapback]

Hvis du leser første posten, så står det at RC1 blir både for nye og gamle CPP-testere. Så ja, du vil få muligheten til å teste RC1 selv om du ikke har testet Beta 2.

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg har innstallert vista på vmware. Jeg så nå til min forskrekkelse at det er 13 svchost.exe i prosesslista. Hvorfor er det så mange?

 

Jeg har ikke installert noe på på det operativsystemet bortsett fra vmware tools så jeg synes det er rart at det er så mange.

 

Hvor mange har dere av den prosessen?

post-36441-1156881070_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hvis du leser første posten, så står det at RC1 blir både for nye og gamle CPP-testere. Så ja, du vil få muligheten til å teste RC1 selv om du ikke har testet Beta  2.

 

:)

6766629[/snapback]

:D men hvorfor lanserer Vista RC 1 og 2 gratis til alle? Siden Vista har vært i alle slags mulige faser (alpha,beta etc) så regner jeg med at RC 1 og 2 vil være så solid at man kan begynne å bruke disse som fast uten at det bare er et tillegs operativsystem..

Lenke til kommentar
:D men hvorfor lanserer Vista RC 1 og 2 gratis til alle? Siden Vista har vært i alle slags mulige faser (alpha,beta etc) så regner jeg med at RC 1 og 2 vil være så solid at man kan begynne å bruke disse som fast uten at det bare er et tillegs operativsystem..

6767505[/snapback]

Den som er gitt ut idag er pre-RC1, mens siste build CPP-testere vil få er RC1. RC2 vil mest sannsynlig være RTM-utgaven, og den er det nok kun betatestere som får. Hvis noen i det hele tatt får den da.

 

Grunnen til at man gjør det er jo for at;

 

1) Folk skal bli vant til Vista

2) Vista skal bli vant til folk.

 

:)

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...