Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon

iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

• Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70

Anbefalte innlegg

Hvordan får man det? Hvor mye koster det? Kan alle få det?

5383980[/snapback]

du må melde deg inn på nettsiden deres også sender de melding til deg..

ikke alle får det.

men det kommer en public beta for alle nå snart januar/februar sier ryktene.

Endret av mrMKE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan blir man med i "beta-teamet" da?

5384302[/snapback]

Ingen aning hvordan andre må gjøre det, men siden jeg er MCT (Microsoft Certified Trainer) har jeg en "snarvei" inn i beta-team, som gjør at jeg kan kose meg med Vista, Longhorn, Office 12, IE7 og BizTalk 2006, for å nevne noe.

Lenke til kommentar
fikk logget inn med min passport-konto på beta.microsoft.com, men hvordan er det man begynner å laste ned?

5386634[/snapback]

Regner med at du la inn BetaReq og fulgte instruksjonene. Da er det bare å vente og håpe.

Du må bli akseptert som betatester før du får lastet ned Vista, og da får du beskjed om hvor du henter den. Det er ingen vits i å spørre hvor du laster ned fra, for du kommer ikke inn på download siden uten at din passport konto har tilgang til betaen.

Lenke til kommentar

Sidebar

feat_sidebar_1.jpg

nytt bilde fra sidebar som du kan ha små nyttig og unytting programmer på samt snarveier fantasien setter grenser

her har du en gammel versjon fra 2003

lhn-sidebar_a.jpg

mange tenker nok nei kopi av osx...

men ide'en er gammel..

Endret av mrMKE
Lenke til kommentar

Jeg fulgte linken Mythos la ut. Og skrev inn Hotmail adressen min og passord.

Kom da til en side hvor det står

----------------------------------------------------------------------------------------------

Welcome to Microsoft Beta!

If you have received an email welcoming you to a program and you have reached this screen, please wait 24 hours and try again.

If you have been issued a Guest ID by Microsoft, please enter the ID below.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Er det det da "tilfeldig om jeg får det ID guest passordet i mail ?

Altså at jeg blir godkjent som betatester.

Lenke til kommentar

Sikkert ganske tilfeldig ja. Antakelig har de såpass mange testere allerede at det ikke er sikkert de trenger så mange flere.

Fra: http://msdn.microsoft.com/windowsvista/sup...aq/default.aspx

How can I apply to be in the Beta program?

You can apply for the Windows Vista Beta program at the Microsoft Beta Place.

You'll need to sign in with a .NET Passport (you can create one from that site). Then use the GuestID "BetaReq" and go to Potential Testers. This doesn't guarantee you a spot in the program, but it does put you on the list.

Lenke til kommentar

Så til min glede i går at det kommer ny flightsim (FS10?) fra MS i løpet av 06 en gang. Den skal da angivelig være laget spesielt for Vista.

Lurer på om noen vet hva som egentlig ligger i dette, altså hvordan skiller et program/spill laget for Vista seg fra slik alle er laget i dag?

Lenke til kommentar
Så til min glede i går at det kommer ny flightsim (FS10?) fra MS i løpet av 06 en gang. Den skal da angivelig være laget spesielt for Vista.

Lurer på om noen vet hva som egentlig ligger i dette, altså hvordan skiller et program/spill laget for Vista seg fra slik alle er laget i dag?

5392170[/snapback]

vista er jo driverene bygget opp på en annen måte

både grafikk og lyd

ligger kanskje noe i det

Lenke til kommentar

jeg orker ikke lese gjennom alt her, men vet noen av dere åssen man fjerner vista beta 2 uten å formatere disken?

jeg har vært så tjukk i huet å installere den møkka der.. er jo bare probs med det.. og når jeg prøver å slette mappene til vista`en i xp så står det access denied, og det funker ikke når jeg har skrudd av skrivebeskyttelsen til mappene heller.

tar gjerne imot tips.. :hmm:

Lenke til kommentar

Beta2 har ikke kommet enda, så det er vel ikke den du prøver å fjerne?

Du må overta eierskap til mappene. Det er litt plundrete, og det tar tid for det er sabla mange filer. Og så må du fjerne boot loaderen som Vista la inn før du fjerner boot katalogen på c: (C:\Boot\fixntfs.exe -xp)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...