Switters Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg får denne feilmeldingen etter å ha lukket programmet. Fikk noen feilmeldinger under installasjonen også. Hvordan reinstallere mediaplayer slik at dette forsvinner, eller skyldes det noe annet? Lenke til kommentar
Switters Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Har nå rullet tilbake til Mediaplayer 9 2 ganger og forsøkt å oppdatere igjen, men hver gang skjer det en feil under installasjonen. Likevel fungerer det, men man får altså denne feilmeldingen... Any clues? Lenke til kommentar
Switters Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Flere opplysninger: Før jeg starter mediaplayer, er alt normalt, men hvis jeg starter den og lukker den igjen, begynner CPU-bruken å sprette opp og ned mellom 0 og 10% på begge kjernene, samtidig som timeglasset blinker til rundt markøren.... Dette er fryktelig irriterende!! Etter en restart er alt i orden, frem til jeg starter mediaplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå