monza Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 hei. når jeg starter pcen skjer det ikke noe,diskene spinner ikke opp det er helt stille.det jeg lurer på er hvordan fungerer det når cpu eller hoved kort ryker,har prøvet med nytt skjermkort,endre minne brikker ikke noe nytter.det er strøm på hoved kortet og diskene spinner opp når jeg tar bort datakablen. hoved kortet er abit ic7max3 cpu prescott psu northq titan 400w gpu asus n6600 problemet startet med at pcen slo seg nesten av,svart skjerm det nyttet ikke å resette den ikke noe reagerte måtte tvans stoppe den på poweren for så å starte den opp. håper noen kan hjelpe. monza Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Det virker som maskinen ikke får strøm. Prøv med annen strømforsyning. Prøv også med annen strømkabel til pcen, og sjekk alle kabler og knappen på baksiden av strømforsyningen. Lenke til kommentar
monza Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Det virker som maskinen ikke får strøm. Prøv med annen strømforsyning. Prøv også med annen strømkabel til pcen, og sjekk alle kabler og knappen på baksiden av strømforsyningen. 5308102[/snapback] hei. er litt vanskelig å forklare,men tror den for strøm pga alle vifter +pumpe til vannkjøling kjører som de skal.har også prøvet en annen psu uten hell.det virker som om den ikke vil laste \lese bios,her også prøvet å resette bios uten hell.om nå cpu er defekt skulle den ikke laste inn bios allikevel? monza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå