Tore Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) om du stiller lampene lengre mot kameraet, altså 45-60graderpå hver siden av kameraet.....? Tror du blir kvitt skyggene nederst på bilen, felgene forsvant litt... Å eksprementere med indirekte lys osv... Men detter begynner å ligne på noe skikkelig bra.!! Frem med strykjernet til mor nå.... var litt store rynker på duken... stå på videre... Foresten : bilene du lager ser jævlig bra ut.! Endret 22. desember 2005 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
KBF Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 om du stiller lampene lengre mot kameraet, altså 45-60graderpå hver siden av kameraet.....? Tror du blir kvitt skyggene nederst på bilen, felgene forsvant litt... Å eksprementere med indirekte lys osv... Men detter begynner å ligne på noe skikkelig bra.!! Frem med strykjernet til mor nå.... var litt store rynker på duken... stå på videre... Foresten : bilene du lager ser jævlig bra ut.! 5325331[/snapback] God ide med strykejernet og takk for ros av bilen. Lenke til kommentar
kak Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Har hittil bare brukt Fujifilm Finepix S602'en til modellbilfotograferingen, men har nå brukt Nikon D70S'en på en bil: (46mm, F22, 3 s, iso200, wb=auto) Jeg fant forøvrig fort ut at min gamle Sigma 24mm/F2.8 ikke var brukbar i det hele tatt. Den tegnet på ingen måte skarpt nok (i forhold til 18-70mm'en) og kit-objektivet ble derfor benyttet isteden. Jeg merket også ganske fort at ett makroobjektiv er alfa omega, da det var klin umulig å få tatt noen detaljbilder. Endret 31. desember 2005 av kkristi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå