zeLL91 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Noen som har dette kabinettet? Det er helt likt som dette bare med vindu. Og som dere ser er det ikke noe bilde på det kabinettet med vindu og jeg lurer på om noen har det kabinettet og kan poste noen bilder av kabinettet sånn at jeg ser ossen vinduet er. Takk på Forhånd MvH zeLL Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Absolutt ingen som har Lian Li PC7BSCANDWIN? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Jeg har ikke dette kabinettet nå, men har hatt lianli før og ett av ankepunktene mine da var at det hadde 2 80mm vifter i front og kun 1 80mm bak. Ser ut som kabinettet innvendig er 89% likt så du gjør nok ikke noe dårlig kjøp om du handler dette. Var veldig godt fornøyd med det LianLi kabinettet jeg hadde. Solgte det når jeg dro til Irland og sitter for tiden med et jalla Gigabyte kabinett, men har endelig fått maskinvaren montert tilfredsstillende. *fiksa noen skriveleifer og sånne lignende effekter.* Endret 18. desember 2005 av Stonescream Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Det er mange som har dette kabinettet men det er sikkert ikke alle som ser posten din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå