Mikr89 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Har tenkt å kjøpe Abit KN8-Ultra, nForce4 Ultra,Socket-939 ATX, S-ATA, GbLAN, Raid, Sound, PCI-Ex16 skjermkort Eller:MSI K8N NEO4-F, nForce4, Socket-939, ATX Raid, Lyd, 4xSATA, GbLAN, PCI-Ex16 hva bør jeg velge av de? Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Har selv MSI og er svært fornøyd. Begge de kortene du refererer til er svært bra. Velg det du har lyst på Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg hadde nok valgt kortet fra Abit, uten så veldig god grunn. Men mange sier at noen hovedkort har problemer med minne fra TwinMOS, men jeg tror det gjelder socket a. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg hadde nok valgt kortet fra Abit, uten så veldig god grunn. Men mange sier at noen hovedkort har problemer med minne fra TwinMOS, men jeg tror det gjelder socket a. 5306510[/snapback] okey takker for svaret Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Har hatt et MSI K8N Neo4 Platinum ca 7-8 mnd. før jeg "gikk over" til Asus.MSI kortet er meget stabilt,kan sammenlikne det med Asus på den måten.Det MSI kortet du refererer til er vel "broren" til det jeg hadde. Endret 18. desember 2005 av lucky666 Lenke til kommentar
asa16 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg hadde nok valgt kortet fra Abit, uten så veldig god grunn. Men mange sier at noen hovedkort har problemer med minne fra TwinMOS, men jeg tror det gjelder socket a. 5306510[/snapback] Jeg har kort fra msi og minne fra TwinMos og jeg har ingen problemer! Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Sier bare MSI! Velg alltid MSI! Eller.. Det kan du jo i bunn og grunn velge selv, men jeg er ihvertfall veldig fornøyd med alle MSI korta jeg har hatt! Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Twinmos minne problemet gjelder vel de aller første socket 754 hovedkortene med VIA brikkesett. Makan til kresne kort. Dagens nforce 4 kort drar vel nesten alt av ram. Har possitive erfaringer med begge merker. Så uansett hva du velger blir du nok fornøyd. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 abit har vel flere s-ata kontakter, da slipper mann kontroll kort. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Abit: Serial ATA-300 og Firewire. MSI: Serial ATA-150 og ingen Firewire. Hadde tatt Abit jeg. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hva med Asus? Ser ikke det nevnt her, men jeg er fan av asus. Har hatt både Abit og msi. Abit leverte jeg tilbake, rett og slett en jungel av biosinnstillinger. Msien var doa, og jeg byttet til Asus. Holdt det siden, til jeg nylig byttet til Asrock. Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg ville tatt MSI kortet. Har hatt både Abit og MSI, og er mest fornøyd med MSI. Hvis du trenger SATAII of FW, kjøp FI-utgaven. Har hørt mye bra om dette kortet. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Har msi og er ikke så veldig fornøyd. Jeg er fornøyd over hvor stabilt det er , men jeg har problemer med at viften bråker , og lagging i spill pga noe som MSI kortet har slitet med før... Bytter til Asus A8N-SLI Premium as we speak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå