cremaster Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Bestillte et par hodetelefoner til en god rpis fra HPX.no nå på fredag. Fikk ingen ordrebekreftelse i løpet av dagen, skulle sjekke hjemmesiden deres og fant at denne ikke var tilgjengelig. Nå er det Lørdag(eller teknisk sett Søndag ), og sidene deres er fremdeles nede. Virker jo ekstremt uprofft, med mindre de er konk eller nedlagt da. Noen som vet? Edit: Kom på en ting, har hatt veldig ustabil internett i det siste (§*!#§...nextgentel)er det noen andre som kommer seg inn på sidene til hpx.no? Endret 18. desember 2005 av cremaster Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Argh! Har sendt mail til HPX, skal bestille meg hodetelefoner der. Men kjem ikkje inn på sida, rekna med at det var tekninsk feil, men som du seier er sida framleis nede. Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Eller, oi så utrolig, serveren deres har gått på trynet. Eller linja, for det virker som om det er det som skjer. Tar jeg en tracert på hpx får jeg ikke kontakt med noen routere etter 9 treff... Hadde de gått konkurs hadde de nok fulgt vanlig forretningsskikk og skrevet så på siden, ikke bare stengt ned serveren. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Ohh, hvilke hodetelefoner? Shure e2c? De har jeg Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Ja det virker noe rart at de plutselig skulle legge ned sidene sine, men hvis det kun er nettproblemer virker det meget uproffesjonellt. En seriøs webshop ville vel aldri vært nede så lenge? Edit: Bestilte Beyerdynamic DT 770 Pro, har E2C fra før Endret 18. desember 2005 av cremaster Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Om et firma er i ferd med å gå konk kan man finne ut her: www.brreg.no Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 har E2C fra før 5306786[/snapback] Det likte jeg Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Om et firma er i ferd med å gå konk kan man finne ut her: www.brreg.no 5308245[/snapback] Vel alt ser greit ut der... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Fekk mail frå hpx idag. Systemet vårt har vært nede i helgen, grunnet serveroppgradering. Nå er det tilbake i "gammel" stand igjen. No worries Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Argh! Endte opp med å kjøpe mine hodetelefoner fra en annen butikk, kosta 300 ekstra men pytt pytt. Det som irriterer meg er at nå har Hpx sendt min bestilling fra Fredag som jeg aldri fikk noen bekreftelse på. Tok det som en selvfølge at ordren ikke var registrert. Hva slags butikk er det som stenger dørene/skifter server den viktigste handlehelga før jul!? Virker utrolig uprofft på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå