Klekkus Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Dette er et innlegg som jeg poster for Kyre på forums.bit-tech-net Jeg holder på med å finne et lokale til å drive et casemod-verksted i oslo Det ville vært tøft å ha en plass å delt utstyr og ider. (pluss kostnadene for leien ) Jeg har alerede noen venner som er med på dette, håper på flere som joiner oss. (Kyre kommer sikkert til å registrere seg på diskusjon.no snart, her er topicen på engelsk) Endret 17. desember 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
kyre Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Dette er et innlegg som jeg poster for Kyre på forums.bit-tech-net Jeg holder på med å finne et lokale til å drive et casemod-verksted i oslo Det ville vært tøft å ha en plass å delt utstyr og ider. (pluss kostnadene for leien ) Jeg har alerede noen venner som er med på dette, håper på flere som joiner oss. (Kyre kommer sikkert til å registrere seg på diskusjon.no snart, her er topicen på engelsk) 5306370[/snapback] Bah jeg har jo hvert regga her lenge jeg viste ikke at forum.overklokking.no var en del av diskusjon.no... VI driver fortsat å ser etter et sted i oslo (helst i sentrum) vi har fått tilbud på en gjenom komunen men da må vi etablere en org osv. å det er vi ikke spesiellt intesert i Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hadde vært kjempekult om dere hadde fått til noe da. Desverre bor jeg ikke i Oslo, men hadde jeg det, hadde jeg nok bodd nede i verkstedet Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Hadde vært kjempekult om dere hadde fått til noe da. Desverre bor jeg ikke i Oslo, men hadde jeg det, hadde jeg nok bodd nede i verkstedet 5306744[/snapback] Da tror jeg vi har noe tilfelles, ingen av oss bor i oslo. og begge hadde nok bod o verkstedet Hjemme så har jeg bare usle 100 kvadratmeter elns da. Et stort snekkerverksted og et mer en stort nok rom til å lakkere i. Pluss det meste av verktøy som trengs. Det eneste som jeg savner er en "kompanjong" (ingen her innen 3 mils omkrets som modder ) Håper dere får til noe, tror ikke dere får mye tid til lekser da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Oi, detta høres jo litt vanskelig ut da.. Men hadde jo vært ganske digg da, men vi får nok satse på og bygge opp noe sånt selv i garasjen! Overtal mødre og fedre til å frigi litt plass, kapre soverommet til søster og bror når de flytter ut! Bare for meg å vente til sommern før min 19årige søster skal ut av huset og inn til typen.. Endret 18. desember 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
kyre Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det ser ut som "modshoppen" blir satt på vent en stund pga at jeg er arbeidsledig for tiden Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det var dumt=( For dette hørtes fryktlig interessant ut! Fattern bor i Lillestrøm, så det er ikke langt unna Veit ikke om jeg "joiner" som du sier, men hadde vært kult med en "Modshop" i Oslo et sted Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Skal ikke se bort fra at Frifond.no vil hjelpe økonomisk om dere sender inn en søknad. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Ja, de er jo gode å ha! Men det krever jo et par voksne osv. Dessuten må det være folk til å styre og man må jo ha tid. Lenke til kommentar
kyre Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg gidder ikke å dra igang noe stort organisasjons arbeid for å få det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå