Gå til innhold

Casemode-verksted i Oslo.

Anbefalte innlegg

Dette er et innlegg som jeg poster for Kyre på forums.bit-tech-net

Jeg holder på med å finne et lokale til å drive et casemod-verksted i oslo

Det ville vært tøft å ha en plass å delt utstyr og ider. (pluss kostnadene for leien :tease: )

Jeg har alerede noen venner som er med på dette, håper på flere som joiner oss.

(Kyre kommer sikkert til å registrere seg på diskusjon.no snart, her er topicen på engelsk)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er et innlegg som jeg poster for Kyre på forums.bit-tech-net

Jeg holder på med å finne et lokale til å drive et casemod-verksted i oslo

Det ville vært tøft å ha en plass å delt utstyr og ider. (pluss kostnadene for leien :tease: )

Jeg har alerede noen venner som er med på dette, håper på flere som joiner oss.

(Kyre kommer sikkert til å registrere seg på diskusjon.no snart, her er topicen på engelsk)

5306370[/snapback]

Bah jeg har jo hvert regga her lenge jeg :p viste ikke at forum.overklokking.no var en del av diskusjon.no...

VI driver fortsat å ser etter et sted i oslo (helst i sentrum) vi har fått tilbud på en gjenom komunen men da må vi etablere en org osv. å det er vi ikke spesiellt intesert i :p

Lenke til kommentar
Hadde vært kjempekult om dere hadde fått til noe da. Desverre bor jeg ikke i Oslo, men hadde jeg det, hadde jeg nok bodd nede i verkstedet :p

5306744[/snapback]

Da tror jeg vi har noe tilfelles, ingen av oss bor i oslo. og begge hadde nok bod o verkstedet :D

Hjemme så har jeg bare usle 100 kvadratmeter elns da. :innocent: Et stort snekkerverksted og et mer en stort nok rom til å lakkere i. Pluss det meste av verktøy som trengs.

Det eneste som jeg savner er en "kompanjong" (ingen her innen 3 mils omkrets som modder :cry: )

Håper dere får til noe, tror ikke dere får mye tid til lekser da :tease:

Lenke til kommentar

Oi, detta høres jo litt vanskelig ut da.. Men hadde jo vært ganske digg da, men vi får nok satse på og bygge opp noe sånt selv i garasjen! Overtal mødre og fedre til å frigi litt plass, kapre soverommet til søster og bror når de flytter ut! Bare for meg å vente til sommern før min 19årige søster skal ut av huset og inn til typen.. :evil:

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...