Joffer Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg har et nytt AOpen Geforce 3 Ti 500 liggende å slenge her i pakka si (kjøpte det for en billig penge her om dagen - tenk å bruke det i ny pc snart). Men - støtter det 2 skjermer samtidig? Klarer ikke å finne noe som sier det på nvidia.com eller på eska. Kortet kommer jo med en vga, en dvi og en tv-ut. Så med en dvi-2-vga converter så kan jeg kjøre 2 vanlige CRT skjermer.. eller?? Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Er det ingen her som har et Geforce 3 (Ti 500) kort som kan bekrefte/avkrefte om det går ann å bruke to skjermer samtidig? Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Og der var det bekreftet.. We are sorry but the Geforce 3 only supports a single monitor at a time. Only the Geforce 2 MX, Geforce 4 MX and Geforce 4 Ti GPU's support dual monitors. Thank You, Manuel NVIDIA Support http://www.nvidia.com ...og dette var min lille tråd, helt alene. Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Går an, men ikke på samma kortet. du må ha 2 skjermkort.. og PCI skjemkortets ytelse kan ikke sammenliknes med GF3Ti500 Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 Ja det vet jeg, men jeg vil ha det på et kort, særlig om jeg går for Shuttle SS51G bare-bone systemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå