Gå til innhold

Hva synes folk om iPod nano?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt kjipt er det jo at du må ha ekstralader for å lade den i stikk kontakten.. Men ellers er den jo drit kul. Designet er bare knall. Men kjøp deg en sokk, så slipper du masse riper ;) Eller du kan jo bare lage noe som ungår ripene. Vis du vil ha link bare si ifra.

Kos deg med den uansett, selvom Julenissen har brutt flere paragrafer til STU med å gi deg gaven allerede. :)

Lenke til kommentar

..er ikke sikkert at jeg får den, men går sterkt ut fra det, for fattern ringte og sa "du, den mp3 spilleren du ønska deg, den er gått ut av produksjon, hvilken vil du ha istede?";)

Det med lading går nok fint, for jeg har tilgang til data 27/7, og jeg vil neppe tåle å være så lenge borte fra en USAkontakt til at batteriet blir flatt;)

"Eller du kan jo bare lage noe som ungår ripene." ...hva da?

Lenke til kommentar
..er ikke sikkert at jeg får den, men går sterkt ut fra det, for fattern ringte og sa "du, den mp3 spilleren du ønska deg, den er gått ut av produksjon, hvilken vil du ha istede?";)

Det med lading går nok fint, for jeg har tilgang til data 27/7, og jeg vil neppe tåle å være så lenge borte fra en USAkontakt til at batteriet blir flatt;)

"Eller du kan jo bare lage noe som ungår ripene." ...hva da?

5306636[/snapback]

Husker ikke helt linken.. Men sjekk ut denne imens :)

http://www.i-hacked.com/content/view/190/94/

Lenke til kommentar
Ikke for å komme og ødlege gleden din men: Ipod Nano er stygg som et helvete....

5308985[/snapback]

Hvilken spiller synes du er fin da? Creative sin sardinboks?

5309167[/snapback]

Jeg syntes at Zen Micro Photo, Zen Sleek/photo, og den ny M:vision og X5 er meget fine mp3 spillere. Har aldri likt Ipod sitt design, sånn er det bare. Man kan ikke duskutere smak...

Lenke til kommentar
Ikke for å komme og ødlege gleden din men: Ipod Nano er stygg som et helvete....

5308985[/snapback]

LoL, nei! Utseendet er en av de viktigste grunnene til at jeg velger den:)

5309088[/snapback]

Det er en sak du hører musikk på som du somregel har i lomma de. Forstår ikke virkelig tankegangen din. Så du får sett lite på den si det sånn. Eller er det fordi alle andre må se at du har en ipod?

Tror du folk glor som bare det fordi du har en ipod? Tro om igjen.... Bare fordi den er "fin".

lyd, funksjoner, brukervennlighet kommer først så kommer design i andre rekke for min del i allefall.

Lenke til kommentar

Jeg syns den er slank og grei størrelse så designen er okay. Men jeg ville aldri ha kjøpt den, den riper opp lett, støtter få format, må ha itunes, ikke radio, ikke diktafon... det finnes andre som passer meg bedre :)

Men at de presser meg til å bruke ITunes, og at den ikke støtter asf & ogg gjør den uinteressant for meg. At du må ha en "holder" til den hele tiden mister den jo litt av sjarmen av å være så tynn.

Men at folk kommer med iAudio X5 når vi snakker om nano skjønner jeg ikke, de er jo ikke i samme klasse.

Lenke til kommentar

Man kan si mye rart om Ipod Nano, men designet, det må man være passe løk i hodet for å ikke like...

-KILLER design

-Topp brukervennlighet (på spilleren, ikke Itunes)

-Liten og lett

-Fargeskjerm

-Ikke spesiellt dyr

-God lydkvalitet

Og med tanke på at den fungerer med to av de tre største media-playerne (winamp med ml_ipod og Itunes), er ikke Ipod Nano en dårlig mp3-spiller, og der sier vel salgstallene sitt allikavel ;)

Lenke til kommentar

Dere som sier at folk kjøper ipod nano bare pga designet... kan dere finne en annen flashbasert mp3spiller med 4GB minne på 40 gram? (til en relativt bra pris)?!?

*så slenger vi på nydelig design når vi er i gang.. selv om dette tydeligvis ikke er så viktig.

Etter å ha eid den i 2 dager, må jeg si at jeg er så positivt overraska. Den er så liiiten! og så snaxy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...