Gå til innhold

Nytt hviskelær til trykk blyant


goliatmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et stort, fint, nytt Snorre-viskelær er nok tingen for deg. :)

Så slipper du å snu blyanten hele tiden.

5306366[/snapback]

Men de er så store of klumpete! Det er umulig å visske ut de "overflødige" strekene når jeg har tegnet et ben!

Desuten misste jeg dem bare hvis det ikke sitter fast på blyanten :p

Lenke til kommentar

Gå ned i pappas verktøybod. Hent deg en fil eller noe du kan kutte opp et vanlig viskelær med.

 

Gå til skolen og stjel et viskelær(Evt. Fra en intetanende klassekompis).

 

Sett deg og fil og juster viskelæret til det passer inn i det lille røret Trykkblyant-viskelæret skal være.

 

Eller bruk litt fantasi ;) Trenger ikke alltid å kjøpe ting. Selv om jeg tviler på at de selger sånne viskelær separat.

Lenke til kommentar
Gå ned i pappas verktøybod. Hent deg en fil eller noe du kan kutte opp et vanlig viskelær med.

 

Gå til skolen og stjel et viskelær(Evt. Fra en intetanende klassekompis).

 

Sett deg og fil og juster viskelæret til det passer inn i det lille røret Trykkblyant-viskelæret skal være.

 

Eller bruk litt fantasi ;) Trenger ikke alltid å kjøpe ting. Selv om jeg tviler på at de selger sånne viskelær separat.

5306489[/snapback]

genialt :w00t:

Lenke til kommentar
Det selges :) Som student som har mye realfag og gjør mange småfeil, er det greit med utbyttbare viskelær på trykkblyanten, så jeg fant en som  hadde noen som passet :p

5306605[/snapback]

Hvor!?!

5306722[/snapback]

 

Tapir bokhandel på NTNU. Men jeg regner med at de ikke er de eneste som førere trykkblyanter og tilbehør ;)

 

Det fine med dataverdenen er at man ofte kan redigere tekst uten viskelær til trykkblyanter. Ta en titt på topic ;)

Lenke til kommentar
"Hadde vel egentlig vert enklere å kjøpe ny trykkblyant, men da får jeg ikke av mamma"

 

ehh. er du 10 ellerno? Det er en blyant. burde fint gå ann å kjøpe en trykkblyant.

 

De selger det som oftes i bokhandelen.

5307349[/snapback]

godt påeng, men nå får jeg brukt alle de store klumpete hviskelærene til noe annet enn å kaste på folk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...