goliatmo Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hviskelæret i den gamle trykkblyanten min er snart brukt opp, er det noen som vet om jeg kan få kjøpt et nytt et sted? Hadde vel egentlig vert enklere å kjøpe ny trykkblyant, men da får jeg ikke av mamma Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Et stort, fint, nytt Snorre-viskelær er nok tingen for deg. Så slipper du å snu blyanten hele tiden. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Få tilgang til skolens lager og ta med deg en eske viskelær. Jeg har enda viskelær fra ungdomsskolen. Ganske greit. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Et stort, fint, nytt Snorre-viskelær er nok tingen for deg. Så slipper du å snu blyanten hele tiden. 5306366[/snapback] Men de er så store of klumpete! Det er umulig å visske ut de "overflødige" strekene når jeg har tegnet et ben! Desuten misste jeg dem bare hvis det ikke sitter fast på blyanten Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Gå ned i pappas verktøybod. Hent deg en fil eller noe du kan kutte opp et vanlig viskelær med. Gå til skolen og stjel et viskelær(Evt. Fra en intetanende klassekompis). Sett deg og fil og juster viskelæret til det passer inn i det lille røret Trykkblyant-viskelæret skal være. Eller bruk litt fantasi Trenger ikke alltid å kjøpe ting. Selv om jeg tviler på at de selger sånne viskelær separat. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Gå ned i pappas verktøybod. Hent deg en fil eller noe du kan kutte opp et vanlig viskelær med. Gå til skolen og stjel et viskelær(Evt. Fra en intetanende klassekompis). Sett deg og fil og juster viskelæret til det passer inn i det lille røret Trykkblyant-viskelæret skal være. Eller bruk litt fantasi Trenger ikke alltid å kjøpe ting. Selv om jeg tviler på at de selger sånne viskelær separat. 5306489[/snapback] genialt Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Sånn da har jeg klippet opp et dyrt design visskelær Endret 18. desember 2005 av goliatmo Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Da var jeg ferdig! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Det selges Som student som har mye realfag og gjør mange småfeil, er det greit med utbyttbare viskelær på trykkblyanten, så jeg fant en som hadde noen som passet Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Det selges Som student som har mye realfag og gjør mange småfeil, er det greit med utbyttbare viskelær på trykkblyanten, så jeg fant en som hadde noen som passet 5306605[/snapback] Hvor!?! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Edit: note to self: ikke post etter å ha vært på fest. Endret 20. desember 2005 av bfisk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Det så bra ut det;) BTW, det heter Viskelær, ikke Hviskelær Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Det selges Som student som har mye realfag og gjør mange småfeil, er det greit med utbyttbare viskelær på trykkblyanten, så jeg fant en som hadde noen som passet 5306605[/snapback] Hvor!?! 5306722[/snapback] Tapir bokhandel på NTNU. Men jeg regner med at de ikke er de eneste som førere trykkblyanter og tilbehør Det fine med dataverdenen er at man ofte kan redigere tekst uten viskelær til trykkblyanter. Ta en titt på topic Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 "Hadde vel egentlig vert enklere å kjøpe ny trykkblyant, men da får jeg ikke av mamma" ehh. er du 10 ellerno? Det er en blyant. burde fint gå ann å kjøpe en trykkblyant. De selger det som oftes i bokhandelen. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Ikke skriv/tegn feil. Det er den enkleste løsningen. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Det så bra ut det;) BTW, det heter Viskelær, ikke Hviskelær 5307173[/snapback] Det er notert! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 "Hadde vel egentlig vert enklere å kjøpe ny trykkblyant, men da får jeg ikke av mamma" ehh. er du 10 ellerno? Det er en blyant. burde fint gå ann å kjøpe en trykkblyant. De selger det som oftes i bokhandelen. 5307349[/snapback] godt påeng, men nå får jeg brukt alle de store klumpete hviskelærene til noe annet enn å kaste på folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå