Havana Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hvordan er det med å studere i utlandet.. Hvor mye blir dekket etc... Hva kan en studere.. Noen her som har erfaringer Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Du blir vel litt klokere av og ta en titt innom denne siden. Har ingen erfaring på utenlandsstudier dog Lenke til kommentar
Havana Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Du blir vel litt klokere av og ta en titt innom denne siden. Har ingen erfaring på utenlandsstudier dog 5308328[/snapback] Der har jeg vært innom fra før:P Men det er tanken som teller Lenke til kommentar
Patton Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg studerte på NTNU i Trondheim og tok 3 semester i Tyskland. Utdannelsen er norsk, fikk vitnemålet fra NTNU, med 3 utenlandssemester godkjent. Hvilken studieretning er egentlig revnendes likegyldig (jeg studerte Datateknikk). Jeg fikk normal lån og stipend, +15000 kr til språkkurs (som var gratis) +over 20000 kr Sokratesstipend (Sokrates = utvekslingsprogram mellom universiteter). Kanskje ikke akkurat hva du lette etter, men er et alternativ til en full utdanning i utlandet. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg studerte selv i utlandet, men det er nå lenge siden. For informasjon anbefaler jeg at du tar kontakt med ANSA (Studentsamskipnaden for norske studenter i utlandet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå