Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Wooho! Enda en konkuranse! Gamer.no sin fungerer ikke. Endret 17. desember 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Howard Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Tradisjonen tro presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg under dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 merkelig sprang i alternativene på pcb layers... 4-6 eller 10-12... hva skjedde med 7, 8 og 9...? Særlig siden flere av de manglende siffrene benyttes i forskjellige artikkler gravd frem med Google. Det som gjør disse konkuransene litt vannskelige er at internett er så stort at når man googler, så kan man finne en artikkel for nesten hvert alternativ, så hvordan hvet man at man har rett? Dersom de ikke har begynt med det, så håper jeg forresten at de kan ta med både spørsmål og rett alternativ i "ukes-rapporten" og ikke bare a) b) eller c), slik at vi lett kan se hva som var rett. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Ble usikker på pcb-lager spørmålet ja, fant div svar slik at jeg til syvnendet å sist måtte tippe Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Ja, enig. PCB lagene kan variere mye, blant annet bruker noen 8 lag. Men jeg tror jeg vet hva det riktige svaret skal være . Men det var ikke noe godt spørsmål nei... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Synes spørmålene er geniale jeg... Ikke for lette, og ikke bare å søke i vei, man må ha litt kunnskap for å vite svarene.... Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Konkurranseregler1) Hver person kan kun delta én gang. 2) Medarbeidere innenfor Hardware-nettverket kan ikke delta. 3) Vinneren annonseres i en egen artikkel ukentlig i adventstiden. Jeg skjønner ikke helt reglene jeg, mener de at hver person bare kan delta én gang per dag eller mener de én gang i løpet av alle de 24 dagene? Dårlig formulert den første regelen der.. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Man kan bare delta en gang hver dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå