sweetness Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Nå er første bildene kommet fra M:I-III Har dere noen forventninger? Er redd den tar mye etter 2'ern, blitt litt for mye hollywood over den, men et lite håp sier at den kan bli litt som m:i Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Abrams slår Woo, men traileren var ikke særlig lovende. Philip Seymour Hoffman er alltid god, så jeg vil nok ende opp med å se den, men det blir ikke for å se enda en latterlig og unødvendig komplisert film. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 J.J. Abrams har jo laget ting som Felicity, Alias og Lost. Spørs hvordan han takler spillefilmer. Jeg gleder meg. Det blir sikkert en fin popcornfilm. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Tbh, jeg tror Abrams klarer overgangen fint. Han har erfaring med stunts fra Alias, han er kreativ og flink, og jeg har tro på mannen. Jeg venter på handlingen før jeg uttaler meg med for stor sikkerhet, da det kan bli make or break. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Blir nok ikke den sterkeste i rekken, men MI må man jo ha med seg.... Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Har ingen forventninger. Nr 2 var ganske skuffende tror denne blir det samme. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Sier som LarsP, at jeg tror det blir en fin popcornfilm, ingenting mer. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Synes traileren så kjedelig ut. men jo ha med seg MI film Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 2eren sugde jo elefant kukk, eneren var jo en ganske spenende action thriller. noe jeg syns passer mye bedre til MI enn en ren kjedelig action film, med teite motorsykkel stunts. men det er jo vanskligere å selge en thriller enn en action film. og tom må seriøst bytte sekt eller slutte å lage filmer, vær gang jeg ser han på skjermen blir jeg bare irritert over hvor gal han er i virkligheten.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 2'eren var misserabelt dårlig. Så tviler på at denne blir noe bedre, men vi får se.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Har ingen forventninger. Nr 2 var ganske skuffende tror denne blir det samme. 5306272[/snapback] Amen. Visste ikke at det skulle kom en ny film før jeg tilfeldigvis slumpet innom tv2 i går kveld. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Synes traileren ikke var så kjedelig som dere skal ha det til. Tipper den slår 2'eren, men ikke orginalen, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå