Gå til innhold

outlook express, hvordan få mailene tilbake?

erot71

Anbefalte innlegg

Hei.

Litt vanskelig å forklare dette, men prøver:

Jeg har en mail konto ved domeneshop, tenkte jeg skulle prøve og bruke outlook express litt. Satte dermed Outlook Express opp mot kontoen på domeneshop(pop/smtp). Koblet opp Outlook Express lastet ned alle malien fra domenshop kontoen.

Trodd ikke alle mailen ville bli fjerne fra Domenshop kontoen da, tenkte det bare ville bli kopiert over. Men da jeg logget inn på Domeneshop mailkontoen var alle borte, eller rettere sagt fjernet/flyttet over til Outlooken. :(

Vil ha dem tilbake til Domeneshop kontoen, er det mulig?

Håper noe skjønner hva jeg mener :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For fremtidig referanse, så har du en funksjon i Outlook hvor du krysser for "la kopi av mail ligge på server". Da slipper du dette problemet fremover. Den funksjonen ligger begravet ned i menyene til outlook.

Når det gjelder problemet du har nå, så måtte eneste løsning være at du eksportrte en backup av alle mailene dine, fikk sendt den filen til domeneshop og ba dem legge dem inn igjen. Men jeg tviler på at de vil gjøre sånt. Men spør.

Min erfaring er at epost plass hos de som hoster domenet ditt er begrenset, så over tid ville du måtte slette mailer for å få plass. Men PCen din har så å si ubegrenset plass.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...