Løve Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hei Lurer på hvilken MP3 spiller jeg skal kjøpe av Olympus m:robe og Creative Zen Micro. Har mest lyst på Olympus pga. design og batteritid, men Creative har litt mer plass... lurer på hvilken da. Mer plass og radio o.l. er ikke veldig viktig for meg... Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Hei Lurer på hvilken MP3 spiller jeg skal kjøpe av Olympus m:robe og Creative Zen Micro. Har mest lyst på Olympus pga. design og batteritid, men Creative har litt mer plass... lurer på hvilken da. Mer plass og radio o.l. er ikke veldig viktig for meg... 5305980[/snapback] Du sier jo litt mot deg selv.. Vis du ikke bryr deg om plass er vell svaret klart.. Iallefall for meg.. Olympus ville jeg kjøpt av de to. Men det finnes da mange bedre enn disse, med fargeskjerm osv.. Kjøpte sjøl en iRiver H-10, men hva med Ipod nano eller noe sånt? Personlig ville jeg ikke kjøpt noen av dem... Edit: Sier vell egentlig litt i mot meg sjøl oxo.. Endret 17. desember 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
att404 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Jeg hadde ønska meg m:robe 100 pga design, men faren min fant ut at den er gått ut av produksjon, så den var vanskelig å få tak i... Kanskje det hjelper deg å velge;) edit: jeg har btw ønska meg iPod nano istede Endret 17. desember 2005 av att404 Lenke til kommentar
quakie Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hvor sannsynlig er det at du bruker opp plassen på 5-6GB ? Jeg tror nok det holder med en olympus, den er jo kjempestilig Lenke til kommentar
Løve Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Hehe, blir nok Olympusen da. Var litt selvmotsigende fordi jeg har mest lyst på den, men lurte på hvem som liksom var best kvalitetsmessig, lyd o.l. av de to. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hvor sannsynlig er det at du bruker opp plassen på 5-6GB ? Jeg tror nok det holder med en olympus, den er jo kjempestilig 5306429[/snapback] Det er ikke noe problem å fylle opp 5-6 gb... Hvis du har noen favoritband og kjører med 320kb/s så er det ikke noe prob... Jeg har alt av MetallicA, KoRn og Red Hot Chili Peppers og det tar en god del plass, pluss en del andre artister som har en del man liker... Det er bedre å kjøpe en med formye en enn med for lite... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 KJenner en som har den olympus spilleren, den er dritlekker og alt er bra med den. Eneste problemet er at den må bruke et eget overføringsprogram til å overføre låter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå