tulling03 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Beklager diffus emnetittel, men jeg fant ikke på noe bedre. Jeg har et irriterende problem i min WIN XP. Hver gang jeg skriver (i word, mail eller forum som her), så hopper markøren opp til begynnelsen av teksten etter en stund slik at jeg skriver over det jeg alt har skrevet. Som dere sikkert forstår er dette utrolig plagsomt, og jeg aner ikke hvordan jeg kan få dette til å slutte. Noen som har peiling?? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Kommer du nærat home knappen? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Nei jeg er garantert ikke i nærheten av noen knapper. Det skjer helt av seg selv. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 hopper den bare til begynnelsen av linja du skriver på, eller hopper den flere linjer opp? søkt etter virus/spyware? oppdatert windows? noen gale drivere? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Skriver over? Trykk inn insert knappen du så vil du ikke skrive over det du allerede har skrevet. Det at den hopper til toppen kan vel ikke han noe med trege taster i windows å gjøre? Den funksjonen der er bare irreterende. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) OK dårlig beskrevet av meg. Den skriver ikke over gammel tekst, men hopper opp helt til begynnelsen av teksten og skriver videre der. Kjører som sagt WinXP SP2 home ed. Den er helt oppdatert og nesten 100% virusfri. Hvorfor skulle trege taster få markøren til å hoppe til begynnelsen midt i en setning? Noen som har en løsning? Endret 20. desember 2005 av tulling03 Lenke til kommentar
adis Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Lister opp masse tanke eg no, håper dei hjelper: 1. Kan det kanskje vere eit hardware problem? Vist du dette skjer på ein stasjoner pc så prøv med ant tastatur. Vist problemet er på ein bærbar maskina prøv å koble til ekstern tastatur. 2. Vist ikkje det hjelper så kan du prøva å lukka "alle" prosesse som du ikkje bruker og sjå om problemet forsvinner. 3. Pass på at Num lock er avslått, spes vist det er ein bærbar maskin. 4. Prøv å trykk kvar tast ein gang får muligens finna den tasten som sender deg til begynnelsen. 5. Prøv også å opne CMD (start->run-> skriv cmd og trykk enter) Skriv tekst og sjå om du får nokon mystiske tegn. 6. Vist det er på ein bærbar maskin, så pass på at du ikkje er borti peikebrette. Kom ikj på meir i farten..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå