Delvis Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 på Tv2 kl. 23.10. Hvis jeg så riktig Var usikker på om dette kanskje burde være under "sport", men det er jo på Tv så det holder vel Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Fikk det ikke med meg i går, men tenkte å se det i dag. Gleder meg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 I går..? Trodde det var direktesending jeg, det står i programmet. Aner uansett ikke hva resultatet ble Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Det var en boksekamp i går også. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Bah! Russeren vant. :/ Var ruiz som burde ha vunnet selvom han ikke imponerte. Morsom slutt da. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg for min del syntes at det var morsomt at america tapte mot russland John Riuz duden var fra america ikke sant? Veldig skjeldent jeg ser på sport i det hele tatt Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Var en ganske kul kamp egentlig. De ble ikke skikkelig slitne før i siste runde så man. Mange ganger det er tittel-kamp i tungvekt så ser det ut som om de bare står å koser John Ruiz var den beste bokseren synes jeg, men Valujev så ut til å få inn flere slag. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Det var jo overdrevent kult da den amerikanske treneren snappet beltet tilbake og det oppsto håndgemeng mellom partene! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Ja. Fy faen å det klikka for han :D Og det som var det beste av alt, var at da gikk plutselig publikum fra pipekonsert til YEAH! men så fikk valjuev beltet tilbake og folk begynnte å pipe igjen hehe. Var liten tvil om hvem det tyske folk mente skulle vinne... Lenke til kommentar
Canute Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Ble nesten litt sånn westling opplegg da han snappet beltet, det er ikke akkuratt god sportsond. Har dem det i det hele tatt i boksing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå