halaa Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 finnes det en slik tråd om sommerdekk og eller???????? må jo snart byttes. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 lite liv hær ,forresten kjøpte jeg nye dekk CVC5 piggfri 205/65R15 sitter bra på veien ,men likte michelin sine x-ice bedre som jeg hadde på gamle bilen ,vil bare si at jeg aldri kommer til å kjøre med piggdekk mer ,bor nord for polarsirkelen Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Må bare nevne det; aldri kjøp Hankook vinterdekk hvis du vil leve. Bruk dem en måned på asfalt først i hvertfall. Slike dekk nye på snø er verre enn sommerdekk på is. Lenke til kommentar
Tollen Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei, her er en side med oversikt over testvinnere og dekk anbefalinger. Tollen Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Må bare nevne det; aldri kjøp Hankook vinterdekk hvis du vil leve. Bruk dem en måned på asfalt først i hvertfall. Slike dekk nye på snø er verre enn sommerdekk på is. Jeg har Hankook (biggfritt) på Berlingoen. Syns de fungerer greit både på våt asfalt og snø. Også nullføre. Dekkene gikk en stund på asfalt før frosten kom. Belegg gjør dekk glatt. Dette gjelder også sommerdekk på vått føre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå